Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 14 June 2013

Comel : Anak Kucing Yang Mempunyai Misai Putih (7 Gambar)

Anak Kucing Yang Mempunyai Misai Putih.
Nama kucing ini adalah Hamilton dan ianya berasal dari San Francisco. Kucing ini adalah 'Tuan' kerana misainya. 

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mana pi anon yg duk nyibuk sebut first tu? jakun betoi.

-Teloi Timur Mari-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku la anon yg salu dok first2 tu.mana jakun.excited dpt first ja.

-Kodiang Mari-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bukan semua misai kucing bwarna putih ker?

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa yg plik bnyk je kucing misai putih..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lu sibuk apahal..
Nama ko sebenarnye..
-Telur Timur Mari-
Hahahaha..

Biar laa,org nk first ke apa!
Ko tu jealous!
Hahaha..
Tk selalu dpt jd first viewer!
Scram you! Attention seekers!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo..!
Bendul..!
Punya manusia!
Bodoh tk boleh di ajar!
Pandai tk boleh di ikut!
Baca & faham betul2!
Maksud admin,corak misai yg ada pada muka kucing nie..
Warna putih..
Tu yg special..!
Bodo!
Misai kucing mmg warna putih..
Semua kucing mcm tu..
Tk payah ko nk komen ckp mcm tu..
Apa laa..anon bawah pon sama bodo & bendul!
Ko nie mesti budak sekolah kan..
Dh pergi buat kerja sekolah yg cikgu ko bg tu!
Nanti tk siap kena berdiri atas kerusi pulak!
Hahahahaha..
Umur setahun jagung,Ego tinggi melangit!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nie laa,legasi generasi muda yg tk mau berfikir!
Semua nk di suap!
Malas berfikir!
Sombong!
Ego!
Mcm pandai,tp bodo tk boleh di ajar & kurang ajar!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cantiknye bahasa anon ni......kurang didikan agama n didikan di sekolah..kesian

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni mesti anon yg sama td..kurang didikan agama n kurang didikan di sekolah. Kesian. Double kesian

Anonymous said... Best Blogger Tips

Eh anon bodoh 19:18 n 20:32 memang laa semua kucing misai warna putih .maksud admin corak misai yg mcm MR.POTATO tu haa .ko buto ko rabun haa ??da torang2 nampak corak misai eh .fuck fuck fuck !! Hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yang Di atas komen nie orang gila semua.. hahahahahahaaa...

_Peace_

Anonymous said... Best Blogger Tips

Baik ko kesian kandiri ko dulu..sebelum ko kesian kat org lain..
Tgk apa yg kau dh buat utk diri ko,keluarga ko,bangsa ko,Agama ko,Negara ko..
Apa pencapaian yg besar yg dh ada pada diri kau.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Komen pedas baru laa stress..
Nama blog pon aku stress giler..
Hahahaha!
Ko pon giler!sebab ko pon join masuk komen sekali..
Haahahha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Biar laaa..aku pakai bapak ko punya internet ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yg hang duk kalut pasai apa. Lantak dia la nk marah ka nk maki ka apa hang kalut. Dah2 pi sambung keja hg sbgai cleaner r&r nu. Duk kata nama tmpt org telur, awat hg xdak teluq ka?

-Teloi Kanan Mari-

Muji Anto said... Best Blogger Tips

http://gambarawekmelayu.com/gambar-kucing-comel/

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...