Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 15 June 2013

Kejam : [Video] Kekejaman & Kesesatan Askar Rejim Bashar Al-Assad


Saksikanlah kekejaman dan kesesatan rejim Bahsr Al Assad yang menyiksa tahanan mereka iaitu pengikut Sunni. Mereka mengeanggap Bashar ialah Tuhan mereka. Sungguh kejam, zalim dan sesat. Nerakalah tempat mereka. 


Sumber : Here

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

iman tahanan tu lemah..sanggup dia katakan bashaar tu tuhan dia lepas kena paksa..hmmm..

TeTo YakSa said... Best Blogger Tips

semoga d laknat tuhan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bashar nenek ko!!!!

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

masyaallah!

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 5 Part 6"

sham said... Best Blogger Tips

kejam gle. mne tah perasaan kesin de letak....
x berperikemanusiaan betul

effortlab said... Best Blogger Tips

porsche panamera bersalut baldu [4gambar]
diorang ni taksub sangat. jauh dah menyimpangnya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

uhuwhuwhuww cyanyeww diewwww...
cyuqur negareww kitewww amanzzz..huwwhuww

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lama tk nampak lu comment kat sini lidah pendek..
Hihiii..
Mana menghilang!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

syiah mazhab dendam

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymoussuka hati jer...kata iman org lemah... jgn sampai ko yg kena..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

Dalam hati dia hanya Allah yang tahu........

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous suka hati kau je en nak kata iman dia lemah la apa la kau tak ada kat tempat dia boleh la kau sembang..

jack ham said... Best Blogger Tips

lakhnat punya syaitan tentera bahsyar ni...fak

Aizat Rashid said... Best Blogger Tips

@anonymous 20:05..iman dia x lemah..cma keadaan die darurat..kalu kita kat tempat die..blum kena dah mengaku kalah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cba kita ditempat dia,,x kna lg da ngaku,,,hdup di malaysia sangat beruntung

Amry Sajad said... Best Blogger Tips

@Anonymous

hukumyan dibolehkan. tak ada masalah. jangan pandai menghukum iman seseorang kerana kita tak tahu nilai iman kita pada Allah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalu keling malaysia dah lama mati kena pukul dgn polis

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...