Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 13 June 2013

OMG : Lelaki Yang Mempunyai 93 Anak Ingin Kahwin Lagi (4 Gambar)


Seorang lelaki Emiriah yang mendakwa mempunyai 93 anak hasil perkahwinannya dengan wanita dari hampir separuh dunia akan memperoleh seorang lagi anak tidak lama lagi. Mohammed Daad Murad yang lebih dikenali sebagai Abu Faisal atau Bid Daad berkata, dia juga akan berkahwin lagi dalam masa terdekat ini.

Abu Faisal berkata, dia melangsungkan perkahwinan pertamanya pada 1969 dan mula menambah isteri selepas itu dengan hasrat untuk memiliki lebih ramai anak.

Penduduk Sharjah yang berusia 67 tahun itu memberitahu sebuah stesen televisyen, semua wanita yang dikahwininya tidak melebihi usia 20 tahun. “Saya sudah berkahwin dengan wanita hampir dari separuh dunia dan kini mempunyai 93 anak. Kami menjangka seorang lagi anak akan dilahirkan dalam masa dua bulan lagi.

“Saya berhenti berkahwin sejak tujuh tahun lalu dan merancang untuk berkahwin lagi bulan depan. Isteri yang enggan melahirkan anak saya lagi dipaksa ‘bersara.’ Ini bermakna saya menceraikan mereka dan memberikan sebuah rumah untuk mereka,” katanya.

Menurut Abu Faisal, anak bongsunya ketika ini berusia lapan bulan.

“Saya masih inginkan lebih ramai lagi anak,” katanya.

Dia tidak menjelaskan kewarganegaraan isterinya atau menyatakan sama ada dia ingat nama mereka.


p/s : Perghhh... 

Sumber : Here

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

perghhhh!!!!!!!!!!!!!!
are_rave

Anonymous said... Best Blogger Tips

KUAT SEX... MCM FAM DAN SEKUTUNYA

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pun nk anak ramai

Anonymous said... Best Blogger Tips

per lelaki yg agak berkelebihan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuh inilah dia super stud (raja seks) tahap dewa!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape la petua die pakai sampai dapat anak bnyak camni

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambir sarawak la pe lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu aku xsilap sahabat nabi s.a.w yg bernama Anas Bin Malik memiliki anak seramai 120 orang.. xpasti betul atau tak sumber yg aku baca tu n xingat baca kat mana....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni la raja fap fap fap terunggul di alam fana. king of the fap. mr fapson you lose sila terjun dlm lombong skrg...hahahaha..

-jack hammer(adik sepupu belah paksedara belah nenek tiri jack ham)-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pukimak ...repost....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini nak puki je tau... jaga kebajikan isteri dan anak belum tentu lagi...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ialah puki adalah lubang tersedap didunia.

hanif alwi said... Best Blogger Tips

kerja apa dia nie.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia mampu beri nafkah zahir dan batin...
anak2 dia pun dia jaga..
so, ape masaalah korg nk kata dia kuat sex?

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang dia kuat seks, sebab isteri-isterinya bawah 20! under 20th ada faham!, kalau dia kahwin pompuan 59 th, memanglah dia tak power! Cuba ko kahwin pompuan bawah 20, kalau ko dapatlah! setiap malam atau setiap hari mesti main punya. (silap-silap bercerai sebab tak larat layan bini) Aku ada pengalaman aku tahulah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul tu .. kalu kawin pompuan lewat 20an ke atas seminggu sekali je dia nak... kalu bwh 20 thn...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bermula dgn sekadar mengurat
Lalu bertemu di satu tempat
Maka tangan pun mula melorat


Lawan peluk tak kurang hebat


Bila peluk sama rapat
Nafas pun tersekat-sekat
Baju sendat turut terangkat
Gunung berluruh turut d’pnjat


Tinggi rendah,bacaan disukat
Jarum meter bepusing ligat
Lubang kosong mula tersumbat
Habis longgar dlunya ketat


Ular sakti menikam tepat
Bisa terpancut kononnya ubat
Ubat cinta tak pernah tergugat
9 bulan perut sarat

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hensem jugak
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
org yg berkahwin kerana inginkan zuriat dengan orang yg berkahwin hanya inginkan sex adalah sangat berbeza...
jadi hati2 dgn ayat kamu...

Al-Yousry said... Best Blogger Tips

^^^ Setuju dengan anon diatas. Begitu mudah diantara kalian mencampak fitnah kepada beliau. Niyatnya, kita bersangka baik kerana Allah Taala, hanya untuk meramaikan zuriat adalah salah satu Sunnah. Lebih lagi, dia menikahi wanita hampir "separuh dunia". Jelas niyatnya mulia dan mahu memperbanyakkan zuriat.

Cuma saya amat berharap di masih memberi nafkah kepada bini(-bininya) yang lalu selepas diceraikan. Semoga anak-anak beliau adalah yang soleh/solehah dan berakhlak mulia, in scha Allah.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...