Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 12 June 2013

Cool : Kereta Perkahwinan Paling Mewah Di Singapura - RM4,500,000 (7 Gambar)

Kereta Perkahwinan Paling Mewah Di Singapura - RM4,500,000.
Kereta ini adalah The Zonda Cinque dan merupakan keluaran terakhir dari Zonda. Kereta ini cuma mempunyai 5 buah sahaja dan ianya bernilai RM4.5 juta. Baru-baru ini ianya ditemui di Singapura sebagai kereta perkahwinan.  

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jep kurap..kaki selit

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

kereta canggih..tapi warna dia tak ngam la

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 5 Part 5"

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam ni mewah, aku punya RM 12,000.00! mana mewah dgn kereta ni.

Hikayat Urban said... Best Blogger Tips

sewa je tu..

jack ham said... Best Blogger Tips

membazir tahap dewa...

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

kat belakang ada tulis JUST. aku syak peminat justin bieber.

Anonymous said... Best Blogger Tips

JUST RENT....

Anonymous said... Best Blogger Tips

His death endowed us which has a strange blend of high ideals and cynicism that remains
today debit card loans it is
usual for most individuals to travel full-scale with looking after of these portfolio;
nevertheless is not advisable since it remains to be wiser
to own diversity.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau bandingkan kereta Ferrari 599 Fiorano dengan kereta ni, mana yang lebih mewah?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korang jeles sebenarnye.. tak mampu beli..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 12.33 .. 599 gtb tu biase je .. yang luar biase skit 599 gto ..even

zonda biase pon susah nak jumpe.. tapi

ni zonda cinque ..ade 5 unit je kat dunia ni .. 599 gtb bersepah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dah xreti pasal kete tu diam2 sudah la..bengap..blaja la pandai2 jadi kaye macam aku..baru bleh sembang pasal big boys toys cmni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Steady lah org kaya.jgn jd JDT kaya tp bodoh.hidup TRW.lauk la JDT final nanti.takbirrrr
-kelantan power-

Al-Yousry said... Best Blogger Tips

Sebelum sertai majlis kahwin kawan Cina saya di Hotel Shangrila. Kereta supercar mungkin disewa/dimiliki dan kereta itu adalah :

1. Audi R8
2. Mitsuoka Orochi
3. 4 buah Bentley GT
4. Ferrari F430

Hebat!

benz zee said... Best Blogger Tips

semua yang komen kat sini bajet gempak je. biasa biasa sudah

Anonymous said... Best Blogger Tips

DAP RACIST~

Anonymous said... Best Blogger Tips

noh org kelate punya kete nih...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...