Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 12 June 2013

Comel : Apabila Singa Cuba Makan Seekor Kura-Kura (7 Gambar)

Apabila Singa Cuba Makan Seekor Kura-Kura.
Akhirnya kura-kura ini terselamat daripada dimakan dan terima kasih kepada kulitnya yang keras itu. 

10 comments:

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

self defense ciptaan Allah untuk makhluknya

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 5 Part 5"

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian singa tu...selalu dia GAH membaham pelbagai jenis binatang tak kira saiz, TETAPI akhirnya walau GAH macam mana sekali pun, si singa KALAH dengan si kura-kura kecil yang BIJAK.

Kesimpulan, jangan pandang, sesorang itu "SLOW" @ kurang upaya, diorang tak tahu apa-apa...kadang-kadang perkara-perkara yang besar, silap hari bulan orang yang SLOW @ Kurag Upaya tu la yang menyelesaikan sesuatu masalah tu..

RENUNG2kan, selamat beramal,,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rindu nak bace komen THEHELL

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi ko admin... kesian la anak sianga tu sial

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said... Best Blogger Tips

Blogger! Jom join ni.. hadiah RM800 menanti anda!

http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2013/05/1st-big-giveaway-diari-sedetik-lebih.html

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

14.59

haha.kelakar.takde pengajaran pun dalam cerita di atas. yang kisah rabbit ngan kura2 tu, tu sebab kura2 tak stop merangkak, x mengalah, so boleh menang. yang tu boleh la ko nk buat pengajaran.

tp yg kes singa kat atas tu, x de pengajaran pon. takde 'bijak' pun. sebab, kura2 tu bernasib baik ade kulit keras. tu je. x payah nak tunjuk pandai sangat boleh x?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lol! Pemes jg aku ni. Huhu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

DAP RACIST~

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 17:05

pnya psal dya la dya nk kta apa pown..yg ko sbuk nk kta kt dya 2 apasal??ko jeles ke kamjat???koxleh wt ayat mcm dya 2???goto the hell la lu!!!

Admin said... Best Blogger Tips

Kasian banget Singanya. Saya ucapkan selamat buat Kura-kuranya. :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...