Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 9 June 2013

Serius : [Video] Perompak Nyawa-Nyawa Ikan Ditembak Polis Di Kota Bharu [9/6/2013]


Kota Bharu - Cubaan dua lelaki untuk melakukan rompakan di salah sebuah kedai emas di Arked Uda gagal setelah pihak polis berjaya menembak salah seorang daripada mereka. Kejadian ini baru sahaja berlaku sebentar tadi. 


p/s : Video ini diambil ketika perompak itu masih nyawa-nyawa ikan... 

Sumber : Here

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya allahh.. nie baru atas dunia da cukup seksa.. xtaw cam ne t akhirat...

Anonymous said... Best Blogger Tips

rompak dulu baru plan, mesti melayu. dgr2 asal lemal pasir mas..

biasa apa2 kerja, plan dulu baru buat apa2 kerja..huhu mmg bodoh.

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

nak mati pun allah dh tunjuk penyiksaan yg dibuat. sama2 kita muhasabah diri.

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

dah keluar kat berita TV3..dah gol dah..buat jahat tak sempat nak taubat

New Entry "Tips dan Cara Beli Tiket Malindo Air Online"

Anonymous said... Best Blogger Tips

balasan yg mmg berbaloi utk perompak...lebih baik mati dari menyusahkan mangsa yg seterusnya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian pun ada jga..humm,,ne msti xnak keja keras,,amik jalan senang je..innalillah wainnalillahhirojiun..al-fatihah buat arwa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Al-fatihah! orang Islam ke yang merompak tu? nampak macam muka cina je.

Anonymous said... Best Blogger Tips

baik poie mampuih, dari susahan semua orang
-W.A.R.I.S

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said... Best Blogger Tips

carilah kerja yang lebih faedah..ya allah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelantanian.......huh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...