Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 15 June 2013

Sadis : Kampung Hanya Untuk Orang Miskin, Sakit Dan Disisihkan Masyarakat Di China (10 Gambar)

Kampung Hanya Untuk Orang Miskin, Sakit Dan Disisihkan Masyarakat Di China.
Mereka ini telah disisihkan oleh orang ramai kerana beberapa sebab dan kini mereka terpaksa hidup dalam kampung ini. Memang sadis tengok keadaan mereka dan tak ada orang yang mahu menolong mereka di negara itu. 

18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian..ada lagi masyarakat yg d sisihkan kt muka bumi ni...beruntung aku jd rakyat malaysia..negara aman sentosa..masyarakatnya pon bersatu dan berbilang bangsa tanpa ada yg dsisihkan....1malaysia!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kecian bEtol.. e2 la cina pentingkn diri.. uncle and auntie.. mri p mlysia .. konfom msuk rumah orang tua.. di jga kw bha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Minded hasil dr pimpinan umngok.negara aman.ni bkn sbb negara aman ke x bangang.ni sorg lg cine pentingkn diri.bkn mslhnye pentingkn diri.2 masalah pemimpin sane yg bangang.ckp byk xgune.macai xkn faham.syukur negara aman.syukur barang naik.taik

Anonymous said... Best Blogger Tips

Like!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Taik politk dh sampai..

jack ham said... Best Blogger Tips

anon 07:48 g mampos la ngn ko Nye aman tu....aman pe jadahnye...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni perkampungan org sakit kusta kat china...mcm yg ade kat sg buloh tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

1malaysia my ass.. idup melayu selamanyer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jack ham suka tgk japanSEXmovie ngn spicydrama.. lol

Anonymous said... Best Blogger Tips

makhluk atas aku ni jubo politik

Anonymous said... Best Blogger Tips

pepek mak jack ham loboss..

Anonymous said... Best Blogger Tips

g mati la jack ham

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 10.37..

knp mesia x aman??
jubo mak ko kena ratah 20 indon ke semalam?

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebab cuma ada satu bukit je yg aman kat Malaysia, iaitu BUKIT AMAN.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh ..sume nk dpolitikkn..macai pr mmg bgsat mcm aljuburi..pi mmpus ko pnye politik.puihhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Keamanan dan kekacauan adalah dari ALLAH s.w.t..bukan daripada sesiapa..ALLAH s.w.t berkuasa atas setiap keamanan dan kekacauan..apabila menuruti perintah ALLAH s.w.t didatangkan kemanan(salim) bila tiada taat lagi maka dibiarkan kita dalam sangkaan kita sendiri yang rasa selamat dan sejahtera..tapi sebenarnya...kosong...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade amoi cun bawah 18 tahun tak kt kampung tu? kalau ada aku rela pergi sana.. amik amoi tu buat bini.. kalau umur 16 tahun lg best.. fapfapfapfapfap

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...