Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 10 June 2013

Cool : Nick Vujicic (Penceramah OKU Terkenal) Kini Digelar Seorang Bapa (11 Gambar)

Nick Vujicic (Penceramah OKU Terkenal) Kini Digelar Seorang Bapa.
Siapa pernah tengok video dia mesti kenal dengan si Nick Vujicic ini. Kini dia mempunyai seorang isteri yang cantik serta dah bergelar sebagai bapa. 

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAHAHA...Aku first korang lambat_gila_

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini membuktikan 'anu'gerah beliau masih berfungsi wlaupun beliau nampak cacat. alhamdulillah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ye ker anak laki ni,.tah2 bini dia baham jantan lain,,.

~anon kiah ronggeng~

Anonymous said... Best Blogger Tips

laknat lah anon di atas

Anonymous said... Best Blogger Tips

bini dia muka macam neelofa... he

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial, aq yg ensem nie pon xde awek

Anonymous said... Best Blogger Tips

kiah rongeng..better check DNA ko tu..mana ko tau..kut2 emak ko baham mat bangla..btul ka ko ni anak bapak ko..

Yusri said... Best Blogger Tips

Sekali lagi komen-komen dari orang Melayu kita yang jelas tidak produktif dan berkelas mentaliti rendah. Apa la duk maki-maki ni, haizz.

Hampir cucur air mata gembira melihat laki ini punyai isteri dan anak sekarang. Shukr alhamdulillah. Aku pernah baca kisah laki ini. Tahu2 dah kahwin. Gembira betul dapat tahu khabar ini. Terima kasih admin kerana membuka mata saya.

Isteri pun cantik, tentunya hatinya juga cantik melihat laki miliki hati yang cantik. Saya ni pun belum temui jodoh lagi. "Rabbi inni lima anzalta ilayya min khayrin faqeer".

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...