Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 12 June 2013

Serius : Lintah Gergasi Berwarna Merah Jambu Ditemui Di Gunung Kaputar (4 Gambar)

Lintah Gergasi Berwarna Merah Jambu Ditemui Di Gunung Kaputar.
Ini sebenarnya bukan lintah yang menghisap darah. Tapi seekor siput tanpa kulit yang dikenali sebagai Slug. Sekiranya anda ingin melihat sendiri pink slug ini, anda boleh pergi sendiri ke Gunung Kaputar, Australia. Lintah ini adalah satu satu daripada tiga lintah yang unik ditemui di Gunung ini. Nama saintifiknya adalah Triboniophorus aff. graeffei dan ianya bukan saja makan tumbuhan tetapi juga karnivor.

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Zamree ngan omar pundek.hahahaha

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

macam Tsunade je..haha

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 5 Part 5"

jack ham said... Best Blogger Tips

asam keping

Anonymous said... Best Blogger Tips

Asam keping kepala nenek ko dah tulis lintah kat situ.dasar pemakan taik cina DAP tu bengap sampai nak mati pun susah.shame on u madefaker jack ham

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous anon 09:20 dafuq is your problem??

Anonymous said... Best Blogger Tips

And @anon 11:47 dafuq is your problem?? And dafuq is my problem??hehehe.fuck all of us

Fizzy Kola said... Best Blogger Tips

fuck anon changlun kimak

Anonymous said... Best Blogger Tips

MENGGODA,.KALAU NMPAK KT ABG JEM NI MESTI NK BUAT BINI NOMBOR 5
~ANON KIAH RONGGENG~

Anonymous said... Best Blogger Tips

lintah ni kalau letak kt konek.. msti rasa geli2... best nye la

Anonymous said... Best Blogger Tips

org atas nie xde maruah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

DAP RACIST~

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau buat minyak lintah guna lintah pink ni agak2 jadi makin kecik xanggota sulit kaum adam..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...