Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 19 May 2013

Serius : Zakar Terbesar Milik Rasputin Yang Tersimpan Di Muzium St. Petersburg (5 Gambar)


Jika disebut nama Grigori Rasputin, maka sebahagian besar orang (terutama warga Eropah) akan membayangkan alat kelamin (zakar) yang konon menurut cerita, beliau adalah pemilik penis terbesar pada zamannya.

Menurut beberapa sumber, Grigori Rasputin mati dibunuh dalam percubaan membunuhnya yang dilakukan berulangkali. Seorang pembantu menemui zakar Rasputin di tempat pembunuhan, menyimpannya sehingga tahun 1920-an. Kemudian zakar ini disimpan oleh sekepulan wanita Rusia di Paris. Mereka menyembah zakar ini sebagai lambang kesuburan, menyimpannya di dalam sebuah kotak kayu. Setelah mendapat tahu mengenai hal ini, anak Rasputin, Marie, meminta mereka mengembalikan zakar itu kepadanya. Beliau kemudian menyimpannya sehingga dia meninggal pada 1977.

Dalam sebuah buku biografi tentangnya yang dibuat oleh Marie, dia mengatakan bahawa zakar milik Rasputin mempunyai panjang 40 cm. Zakar tersebut sekarang di awetkan dan dipamerkan di Museum St. Petersburg yang panjangnya sekarang adalah 28.5 cm.



p/s : Serius ni beb... 

Sumber : Here

31 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sama besar dengan saya punya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

someone..tlg bunuh anon atas ak ni..dan potong urat telurnya

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahaha..
Dia pakai pam vacum..
Tu yg besar sama,mcm Rasputin punya..
Hahahahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Oooo

Anonymous said... Best Blogger Tips

(˘̯˘ )huh!! ? Klu s**m bsr mana lak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

xde keje ke mat saleh ni, konek pun nak tyg ke muzium...haih!

Anonymous said... Best Blogger Tips

melayu konek kecil,tapi Ada hati mau belagak macam konek besar..itu pasallah awek melayu semua lari sama Arab sama negro...dia org punya besar...India singh bangla Pakistan pun besar2...tp melayu punya Kecil dan pendek,perempuan tak puas...so jags gf Atau bini korang dri trepandang konek negro Atau arab...nanti dia kasi tinggal sma korang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 03:31 ckp cam tu sbb dia punya konek kecik .. dia bercakap berdasarkan pengalaman nya sendiri muahahahahahah

#bunny

Anonymous said... Best Blogger Tips

we need crixus over here...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku punya boleh panjang 30.2cm, kalau tegang! apa yang peliknya orang Eropah? ini pun nak simpan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang melayu punya x panjang tp klu bab keras x leh lawan org putih woii...keras cam kayu x cam org putih lembik...ni org perempuan omputih yg cakap btg lelaki asia terutama org melayu keras teguh berdasarkan kajian...

Anonymous said... Best Blogger Tips

geli aku

jack ham said... Best Blogger Tips

ramai pulak gay yg komen atas ni...hampehhh tol..

The Seven Thing said... Best Blogger Tips

itu gajah punya la..bkn org pya...asyik kena tipu je puak2 nih

Anonymous said... Best Blogger Tips

amboi pompuan gmbr no 3 tu nengok ngn pnuh minat skali..

Anonymous said... Best Blogger Tips

noob rasputin ni ..
takat tu je mmpu
aku 43.5cm kot ..
xnk kecoh tp tpaksa gak ckp

Anonymous said... Best Blogger Tips

GRIGORI RASPUTIN nie ade dlam sejarah
X silap aku sejarah EROPAH
die nie ade kes ngan raj2 eropah kalo x silap aku la

Anonymous said... Best Blogger Tips

agk mnggelikn kot....eiii...bsr nye..yek

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku nye 3 meter x kecoh pon

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

care ko ckp sah ko ni keleng...

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu bang non punya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg ckp pnjang tuu cucuk steroid la tuuuu

Anonymous said... Best Blogger Tips

teloq... ko mst bace bnde nie.. hidup teloq.. hidup mfi..

perantauminda said... Best Blogger Tips

woi...geli laaaa...
http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Anonymous said... Best Blogger Tips

pasal kote pn nak gado ke ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yg ckp orang melayu 2 seda diri kew x..??

Anonymous said... Best Blogger Tips

x yah gado pasal ni,,jaga sndiri punya sudah la,,

kepala_bapak_kau_berjambul said... Best Blogger Tips

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm2 hal la wei

Anonymous said... Best Blogger Tips

perempuan lbih suka yg real lagi berfungsi.bkan dalam balang yg dh diawet...

Jejaka klate said... Best Blogger Tips

Sye pyer pjg 18.5 cm lebar 6.2 bulatan 6 radius

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...