Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 21 May 2013

Serius : Kilang Mempunyai Kain Wanita Berjenama Tetapi Tiruan Di China (7 Gambar)

Kilang Mempunyai Kain Wanita Berjenama Tetapi Tiruan Di China.
Baru-baru ini polis China telah menyerbu sebuah kilang membuat kain wanita berjenama tetapi tiruan di China. Mari lihat keadaan di dalam kilang ini. 

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kain kepala bapak ko.. ni tuala wanita la bodoh... bangang lu ni.. sial... sapa first dia bodoh - LUASKAN KUASAMU JDT

Anonymous said... Best Blogger Tips

berkurap sape yg pakai nnt..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni pad la bodoh admin..admin kompom org kelantan bodoh nak mampos!org soh blajar xnk dok la kat kelantan tu diam2 xyah nak tunjuk bodoh sangat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan cold fever ke?ingatkan cold fever

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahaha..anon 14:41 & 16:12 tidak faham dengan arikel ini..ini pasal tuala wanita tiruan la..tuala wanita berjenama tapi tiruan..macam iphone china..ape laaa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cibai orang BN!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade ke dia letak kain wanita..konpius aku bc title dier...tu tuala wanita la..baru org paham..admin..admin..buat research sikit..

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin gune perkataan hyperbola la...korang yg x paham puiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

sejak ble plak ade hyperbola kain wanita??pe bodoh sangat ko ni?tu la masalahnye..nk backup admin tapi bodoh jugak...same macam PKR..nak backup ketua tapi otak letak kat kaki..PUII!!~

Anonymous said... Best Blogger Tips

tetapi kan itu tetapi tuala wanita tetapi admin cakap tetapi kain wanita berjenama tetapi akan tetapi...... tetapi aku pening.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tuala wanita la..bukan kain wanita la admin..hehe..tak pe..sy still sokong admin..keep it up admin..jgn melata dgn pembaca tegar anda..maknanya anda ramai peminat sbb mereka perasan kesilapan anda..mereka tak tegur kalu mereka tak surf blog anda...

Anonymous said... Best Blogger Tips

stress aku bc komen2 org yg x bertamadun ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin fefek..fap fap fap fap...bodo tu len kali jgn bawak ke website...tu tuala wanita..lantak p la nk tiruan ke x..pakai buang an..bodo nyer admin..fap fap fap fap

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...