Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 20 May 2013

OMG : [Video] Rakaman CCTV Rompakan Kedai Handphone Di Bachok, Kelantan


Ini merupakan video rakaman CCTV yang menunjukkan rompakan di kedai handphone di Batu 19, Bachok, Kelantan semalam. Sungguh jahat.. Semoga mendapat balasan.


p/s : Nyaknyo molek ko gewe hok jago kedai tu. teriok lana la.. Mujo la sek jahat tu dok wak gapo ko tino tuh..

Sumber : Here

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
Kalau dh bodoh tu,jgn komen... Jgn hina golongan ulama'...

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymousbos kat atas sori nk habaq mai...xkire la sape memerintah tp jgn nk menghina...kot ya kat negeri laen tipu la xde kes gini...jgn nk burukkan klate lak ek....
peace no war...saya xkate sy sokong mne2 belah pihak tp klu da smpai menghina sebegitu agak keras...
sori tu say...respek ckit rakyat klate!!sume negeri same je...kita berbumbungkan kerajaan yg same

Anonymous said... Best Blogger Tips

r kelntan lg mcm pukimak..tu yg dulu selalu kena belasah kt kg aku..dtg tmpt org buat gangster,last2 kena ptg jari,baru menangis...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahahahaaa
Hahahahhahaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pelajar Tingkatan 5 Dirogol Bergilir-Gilir Di Kota Bharu
KOTA BHARU - Akibat terlalu percaya kepada teman lelakinya, seorang pelajar perempuan tingkatan lima di sebuah sekolah di daerah ini dirogol secara bergilir-gilir oleh enam lelaki dikenali termasuk kekasihnya sendiri, dalam kejadian di Kampung Tok Akil di sini Jumaat lalu.


Anonymous said... Best Blogger Tips

Dah dapat tangkap dah 6 jahanam tu, nanti pelajar tu bersalin, (6 orang Ayahnya) inilah akan membesarkannya.
Kalau pompuan, budak tu besar nanti, 6 orang inilah jadi walinya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kome x pyh ckp byk mmg teryata - fan perak

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaa, mmg teruk orang kelantan ni, dah miskin sgt xde duit ni.pas2 migrain ramai2 kt negeri orang lain buat pedajal. kalau dh nama kelantan, kelat ada juga

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelantan ni macam indon.. datang tempat orang jadi sial.. pelacur indon dgn kelantan sama banyak di KL.. pukimak pnya kelantan sial.. puhhhh atas muka adik perempuan admin.. fuck you all.. - JDT luaskan kuasamu.. JDT we love you we love you we love you

Anonymous said... Best Blogger Tips

salam dari puchong..
anon atas, migrain tu penyakit..
imigran @ migrasi bru ayat yg betul..
hahahaha..ni mesti mat rempit try speaking..
g tukar minyak hitam moto abg tulah dari on9 ni..
memalukan bahasa je..haha..
peace..!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelantan pukimak mmg haram jadah,dia org lh yg antara sebab byk kecoh Malaysia,dia org sanggup jdkan Nik aziz nabi akhir zaman dia org...dia org ni semua dh murtad dh,pastu gi buat kecoh ngan join Anwar n dapigs....kelantan ni pengotor nk mampus,jgn makan Kedai kelantan,dia org bawa org patani buat tomyam,mandrem Kedai org sebelah semua...pukimak punya kelantan,Asal Bukan Kelantan...buy kelantan last,kita boikot kelantan kecuali Mek kelate..kita fuck Mek kelate ramai2 pastu bg dia org mwngandung Anak yg bukan 100% kelantan....yeah fuck em first....

jack ham said... Best Blogger Tips

kimakkk tol jgn main bangsat la...jgn kutuk negeri org lakhanat..sape anon nk kutuk negeri tu msti warge asing atau BANGLASIA...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wakakakaka..aku stuju!Kelantan memang dah macam indon!! terpinggir dari negara sendiri sbb ape??kebodohan ngan kesombongan org kelantan tu sendiri!!ko pehal Jack..buat pale butoh ape..nak gado bak datang la no tepon jumpe la kalau ade telo!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Woi jack, berani dtg r Klang. tgk sape lg gengster.
aku cabar ko. ni kete aku WLN 6797 vios lame caler itam.
tiap2 mlm aku lpk kat BBK! ade berani? tgk sape gengster. tsakat gengster kt blog xxpayah la

Anonymous said... Best Blogger Tips

sian pompuan tu. ni la akibatnya bile negeri xde pekerjaan. da xde keje, duit pon xde. hasilnye, nk rompak je brg org.
salahkan nik aziz. dia yg nk sgt negeri xde pembangunan. dia dulu ckp kelantan aka PAS xperlu pembangunan. Xde pembangunan ade pelabur nk dtg? hasilnye merantau negara org pastu ckp pon loghat kelantan. so annoying you know~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuckoff la Jack..ko terase nape?kompom ko Kelantaneise kan?fuck la ko..ingat dok kelantan boleh buat gengster la eh??bak datang la alamat umah ko aku lenjan ko sampai mampos..tgk sape kering lagi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

masha allah sampai cmni skali org komen kerane kejadiannye di 'KELANTAN'..berape yakin anda2 sume yg menuduh bahawe org yg merompak tu adalah org KELANTAN dan sape kite nk mengatakan org tu murtad sbb percaya pd kepimpinan ulama'?masha allah.bertaubat la sblum musibah melanda negara ni akibat jahilnye org islam yg cume pada name tp bukan pd pegangannye.

Anonymous said... Best Blogger Tips

jack.... sape die?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bkn kelantan tp kelantai..owg klntai memg bdoh.xsdar diri...dok mrempat kt ngeri owg..puihhh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...