Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 19 May 2013

OMG : Kejadian Tertentu Di Dunia Yang Sukar Untuk Anda Terangkan (12 Gambar)

Kejadian Tertentu Di Dunia Yang Sukar Untuk Anda Terangkan.
Selepas anda tengok gambar di bawah ini, mesti anda akan tertanya bagaimana, di mana, bila dan banyak lagi persoalan. 

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang pelik.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya semua memerlukan daya kreativiti dan ketekunan yg tinggi. malah ada yg accidentally terjadi.
cuma nanti dekat bawah2 ni ada sibodoh yg komen 'ini edit'.
tunggu la.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini edit...ini semua salah ummo...

Anonymous said... Best Blogger Tips

menarik.boleh terangkan sikit pasal batu terbang tu,,susah nak percaya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini edit....ini semua salah umno....anon 11.38 pro najib. xleh terima kemenangan PR...next PRU tukar govt. edit gambar n video byk2 then ckp ini sesuatu yg sukar dijelaskan dlm dunia...ppuihhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

edit je ni.....orang barat memang pakar dalam hal edit2 ni.....umno pun tak kurang jugak terernya......pakar manipulasi gambar.....fuck umno....

jack ham said... Best Blogger Tips

tu berlaku selepas black out....ahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

the power of physics!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuck off la admin..org PKR..fucker..org kutuk UMNO suke plak ko eh...aku bg api sket ko delete..gi korek jubo tuan ko la wei lanjiaoz!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

batu terbang?
batu bawah tu bersentuhan dgn lantai. 'tali' tu sebenarnya rod besi berbentuk tali. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ini konspirasi UMNO-BN untuk menjatuhkan Anwar Anak Arwah Ibrahim

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya tak minat dgn orang PKR yang caci maki org lain di sini..sama je prangai 2x5.

Anonymous said... Best Blogger Tips

the art of physic... nice...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau org ada???

Anonymous said... Best Blogger Tips

krusi tu xmustahil gunakn gam paling kuat....

Anonymous said... Best Blogger Tips

tyar kt pokok tu dah terbelah.disorok sebalik batang pokok tuh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

gmbar 1 tu bukan belon,tapi getah yg kenyal,gmbr 2 salji yg dh keras lepas tu jatuh,sbab tu terbentuk zink.gmbr 3 keta terbabas,vdeo da kt youtube.gmbr 4,6 edit.gmbr 5 dh dterangkn anon 10:57...gmbr 6 tnya anon 10:56...and last lekat guna gam pastu imbangkn.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 19 may 2013 dari 11:19 hingga 11:45 adalah org yg sama..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ckp ade 12 gmbr...nie ade 8 je...mmg pelik lah post y nie..hahaaa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...