Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 25 May 2013

Cool : [Video] Menaip Dengan Kelajuan Menakjubkan Oleh Pekerja India

Menaip Dengan Kelajuan Menakjubkan Oleh Pekerja India.
I don't know how he do it but he just did it. Memang menakjubkan. Kalaulah pekerja kita secekap dia, mesti tak lama urusan kita di bank, buat IC baru serta urusan-urusan pembayaran.


Video : 

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first and fast

Anonymous said... Best Blogger Tips

bengong rakyat dia satu bilions,kalau buat kerja lembab kena buang kerja ler.

Kasi populasi malaysia satu bilions,mesti semua buat kerja cepat kahkahkah

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

ko nie pesal.. buat lawak syok sendiri..?

Anonymous said... Best Blogger Tips

tp takde buktila apa yg dier taip tu betul ke atau dier bantai jer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

WHATEVER

Anonymous said... Best Blogger Tips

terbaek

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow.. hebat

Anonymous said... Best Blogger Tips

x typo ke nnt?

Anonymous said... Best Blogger Tips

bahasa pun gulung2, apatah lagi taip. so typo2 tak siginificant sangat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

cepatnya dia rekod inventori barang tu? tapi apa guna? kan sekarang da ada alat yg lg menakjubkan....SCAN je la...apa la

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam machine la plak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda menlancap pada hari ini?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...