Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 20 May 2013

OMG : Kemalangan Lamborghini Yang Dipandu 200km/j Oleh Seorang Mekanik (5 Gambar)

Kunming, China - May 13: Kejadian jam 4.40 petang ini meragut nyawa serta merta seorang penunggang skuter yang tercampak jauh dari tempat rempuhan, dan melanggar sebuah kereta jenis Hyundai SUV.

Seorang mekanik yang dipercayai sedang memandu uji Lamborghini tersebut setelah melakukan servis keatasnya telah memecut pada kelajuan 200km/j ketika kejadian menurut analisis pihak polis trafik. Mekanik tersebut juga dilaporkan tidak mempunyai lesen memandu serta telah ditahan untuk tujuan soal siasat.

Kejadian berlaku di hadapan Pejabat Daerah Guannan Avenue di Kunming, China.


p/s : Tak pasal-pasal mati penunggang skuter tu.. ish2.. 

Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

prett.. aku kentut..padan muka

Anonymous said... Best Blogger Tips

2nd hihihi

Anonymous said... Best Blogger Tips

I am No.3

Anonymous said... Best Blogger Tips

bapak keras body lambo

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cina mmg patut mati pon..sape yang dok sokong cina mmg buta tuli..bodoh lahabau...xleh nak diajar dah..sesat nyata...gi mampos la dengan gayfuck PKR skali dengan admin page ni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

lek la bro...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Betul ke 200km/j, tengok bawa macam 103km/j je, sebab keadaan lambo tu tak begitu teruk sangat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

yeye jer kau nie...mcm lah kau ada kat sana...kentut kat muka baru tau...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahaha..
Ntah..mcm ko ada kt sana jea..
Yea..yea..jea..
Mengalahkan penyiasat kemalangan forensik..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahaha... aQ kam 5 ...

mr.fapson said... Best Blogger Tips

noob!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

keras gak body lambo nih... rosak tang roda.. abis tebalik kereta tuh..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...