Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 25 May 2013

Serius : Cara Pelajar Medan Meraikan Tamatnya Ujian Akhir Pengajian (5 Gambar)

Cara Pelajar Medan Meraikan Tamatnya Ujian Akhir Pengajian.
Pelajar-pelajar ini baru sahaja selesai ujian akhir pengajian mereka seperti di negara kita SPM. Jadi mari lihat cara mereka meraikan hari itu. 

18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

no 2

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau ko nak budak2 kite jadi cmni bagi la Anwar jadi PM..gud luck dog!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mne ko taw yg kalau anwar jd PM budak2 jd cmni?? ko tuhan ke

Anonymous said... Best Blogger Tips

Admin! nie kan dh keluar hari tu..
Repeat article!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sebab kalau Anwar jadi PM ade anjeng macam ko..mmg buta tuli..mmg ranap la Malaysia..aku tau la fucker..butoh la ko anon 20:29...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebab najib jadi PM la bahasa kau jadi macam ni anon 00:11

Anonymous said... Best Blogger Tips

welcome to malaysia.... lelaki jadi buruh..... prmpuan jadi amahh...... haaaa...haaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

stupid indon.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Patutlah banyak orang indon cerdik- cerdik!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepada barua2 dan keldai2 umno bn jangan lah korang semua jadikan diri korang anak... HARAMJADAH...... kah kah kah bodoh, bingai bangang baghal..sama mcm pemimpin kau jugak banyak minum air kaki ayah pin anak beranak....kah kah kah

jack ham said... Best Blogger Tips

KO BN..

The Seven Thing said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sokong PARTI BEBAS~

Anonymous said... Best Blogger Tips

yeahh..skong parti bebas CAP BUKU...ngeh2

Anonymous said... Best Blogger Tips

seronok memurtadkan orang.xtau hukum k?diri sendiri pon xbetol anon 02:42

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang semua ni anjing.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anjing macai BN.. bodo sume.. barang naik!!!
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...