Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 9 October 2012

Cool : Kisah Budak Bernama Devon Carrow-Sperduti dan Robotnya (6 Gambar)

Kisah Budak Bernama Devon Carrow-Sperduti dan Robotnya.
Budak ini yang bernama Devon Carrow-Sperduti berusia 7 tahun mempunyai alergi yang membunuh dan terpaksa tinggal di rumah kebanyakkan masanya. Ini kerana walaupun dia sangat ingin untuk belajar, dia tidak boleh ke sekolah. Semua orang di sekolah mampu membunuhnya. Tetapi kini dia mempunyai satu robot VGo yang boleh sambung dengan komputer di rumahnya. Pada robot itu terpapar rupa Devon dan dia juga boleh melihat semuanya dalam kelas termasuk cikgunya. Kini Robot ini akan menjadi Devon dan dia juga mempunyai meja sendiri serta boleh angkat tangan untuk menjawab soalan sekirarnya perlu.  

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck first!!!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

mak aih hebatnya... semoga devon carrow jadi budak yg berguna utk masyarakat... jgn cari awek bercinta kat sekolah pulak ya

ben xii said... Best Blogger Tips

mofo

Anonymous said... Best Blogger Tips

gosip artis terkini lisa surihani sombong?

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuh bestnya, besar nanti mesti dia hebat dan pandai macam saintis

Anonymous said... Best Blogger Tips

Admin bangang, bengong, bengap.... artikel ni bagus tp aku susah nk pahamkan ayat "smua org dskolah mampu membunuhnya" budakni ganaz sgt kerr or alergi tu yg boleh membunuh smua org dskolah.....? admin copy n paste jer ke or translate trus artikel omputh tu tanpa mengkaji segi tatabahasa....? len kli tlg study btul2 sbelum post.... jgn tangkap muat jerr...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tony Stark soon to be..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kesian :( tapi kagum dengan semangat nak belajar.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 8:50 kau tu yg bengap dah la bengap nak marah org lak. Betul la ayat tu..., alergi membahayakan penghidapnya shj sbg cth org yg alergi kpd seafood so dia x leh makan seafood sal seafood leh membunuh dia. mcm budak ni entah la apa alergi dia sampai x leh bergaul dgn org mungkin ada lebih drp 1 alergi dan mak bapak dia kat rumah pun kena pakai pakaian khas utk bersama dgn dia. FAHAM x wahai anon 8:50 yg BODOH SOMBONG lain kali kalau x faham tanya jgn nak terus nak marah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak ni alergi terhadap apa??

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow. surrogate first generation.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tahniah... anda anon 00:00

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau alergi yang membunuh, kemungkinan antibodi budak ni tak kuat, kalau dia dijangkiti, besar kemungkinan membawa maut.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 8.50..bodoh bodoh..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...