Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 8 October 2012

Panas : Apex Bercuti Di Tepi Pantai Bersama Leuniey (3 Gambar)


Pastinya umum sudah mengetahui mengenai berita dan cerita tentang hubungan percintaan yang terjalin antara pemain bola sepak negara, Khairul Fahmi Che Mat atau Apex dengan gadis cantik, Leuniey.

Mereka kedua-duanya pun sudah mengakui sedang mengenali hati masing-masing selepas tersebarnya gambar Apex dan Leuniey di ruang internet. Kali ini, berita gembira juga, dikhabarkan Apex dan Leuniey telah pergi bercuti ke tepi pantai. Lokasi pantai itu tidak pula diketahui di mana.



p/s : No komen... hehe

sumber : Here

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

dada mantop.,!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

org muda berkerjaya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tetek dia tegang ooooo...
apek dok isap sgt kot...

Anonymous said... Best Blogger Tips

untung betul die ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

fapfapfapfapfap

mr.fapson said... Best Blogger Tips

terbaek dowh..
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape xnk org berduit yg sombong....blagak

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade aku kisah. ni best ni kalo ade jabatan agama buat rondaan ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

comey gewe nate beghuk nih tobat eh

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

lawak betul la anon kat atas yg komen tetek dia tegang kena isap dgn apek... camna lah leh terpikir sampai camtu sekali

Anonymous said... Best Blogger Tips

eleh prince of noob,sok sok suci lagi,,pdhal otak kuning campur taik

Anonymous said... Best Blogger Tips

noob si bangang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelakar2 noob!ska ak.hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

noob bodo... suke promot link2 bodo die kt blog org laen...boo sama dia! boo noob bodo...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pergh tetek tegang...kote pon bley jd tegang tengok

Anonymous said... Best Blogger Tips

ramos says..mcm pundek je mulut korg....dosa bsr thu x tuduh org zina tnp saksi...ke ko yg nyonyot tetek awek ko tu yg trbyg jeeeee pstu ckp org len

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...