Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 8 October 2012

Serius : Saintis Menunjukkan Rupa Manusia Pada Tahun 3000 (Gambar)

Saintis Menunjukkan Rupa Manusia Pada Tahun 3000 .

Menurut mereka, antara ciri-ciri manusia pada masa itu adalah

a) lebih tinggi 6 - 7 kaki.
b) Usus semakn pendek.
c) Testis lelaki semakin kecil.
d) Tangan dan jari semakin pendek
e) Otak semakin kecil
f) Mata lebih besar
g) Bilangan gigi berkurangan
h) Kurang rambut
i) Leher yang pendek



p/s : ape benda nih? teori semata-mata..

26 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gilo apo...1st!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah mcam siamang....

Nur FatIn aDiLah bT azMi said... Best Blogger Tips

leh percaya ke diorang ni ? =="

Anonymous said... Best Blogger Tips

tangan dan jari yg pendek?? kat gambar panjang jee...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dan mata yg bsar dn bersinar-sinar mcm animu.

Myst said... Best Blogger Tips

-.-

Nurmujahidah Ismail said... Best Blogger Tips

tak nk caye

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni mesti kes menghadap cpu ngan gadget ari-ari la ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

teringat pulak cite wall-e tapi lain plak dgn ni haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha kafir yg bangang menunjukkan lagi kebodohan mereka..siapa yg percaya mmg bangang jgk

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kenapa jadi mcm ni pulak? dah kembali jadi beruk ke bak teori evolusi darwin? apsal cuma tunjuk versi laki kata testis semakin kecil? kalau versi perempuan pula camne? payudara makin besar? apa2 jelah mat saleh ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini rupa jin la

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini adalah rupa2 anon

ben xii said... Best Blogger Tips

maka manusia berubah menjadi slenderman haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

masalah yg dihadapi bila boobs terlebih besar

Anonymous said... Best Blogger Tips

sengal... mengarut smua ni...

mr.fapson said... Best Blogger Tips

hahahaha makin bodoh teori org kafir nie...makin menjadi2 bodohnya....

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu la. sape suh x pegi bersenam? malaysia top 10 negara paling malas bersenam. sape2 yg takut jd siamang ni sile2 la pg ke gym berdekatan. huwahahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

geng perkasa n pekida tuh..geng xdak otak

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

tidak mustahil dengan kehadiran facebook..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@thehellwiththeworldtoday-_-1st

yer kot. bukan pasal fb je, tp pasal orang duk sibuk sngat depan pc main tenet

otak jadik kecil sbb main lepas je tulis sukahati kt tenet, takde tapis, brain makin lembap

usus makin pendek sbb snggup lapar melayan depan PC

tangan dan jari makin panjang sbb asyik dok menaip jer.

dan etc etc etc

Anonymous said... Best Blogger Tips

telor kecik??? kahkahkah... seb baik lahir zaman sekarang :P

Anonymous said... Best Blogger Tips

testis lelaki menjadi semakin kecil dan membentuk seperti satu objek yg kelihatan seolah olah banner the sun brwarna kemerah-merahan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebelum manusia dijadikan khalifah di bumi ni mmg dah ade benda yg menghuni dulu dari golongan jin tapi ni dah mengarut

Malaysian Avillion Peers Association said... Best Blogger Tips

Sebagai org islam kita tidak seharusnya percaya dengan teori ni. Adakah Nabi Adam rupanya macam ni? Bagaimana pula dengan nabi yusof yg hidupnya beribu tahun dulu? Bukankah nabi yusof antara ciptaan Allah yg paling cantik sehingga disebut di dalam al-quran. Subhanallah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

otak patut jd lg besar..org dah mkin pandaii...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...