Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 11 October 2012

WTF : Wanita Dengan Pakaian Seolah-Olah Singapura Sangat Panas (3 Gambar)

Wanita Dengan Pakaian Seolah Singapura Sangat Panas.
Perlukan nak pakai begitu jarang? Panas sangat ke?




15 comments:

bukhairy said... Best Blogger Tips

org yg nek panas tgk dia,bajet hot xtaw lemak beketul2 2....

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

apa nak heran... singapore... kalau kat malaysia awek pakai baju nampak bra mcm tu mmg pelik la

Anonymous said... Best Blogger Tips

entry panas gambar2 aktress hollywood tidak memakai bra di khalayak ramai

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg bikin panas tu lemak dekat badan tu la, cuba buang dulu...bodo toi mak nya tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Org kata x nak panas kene pakai nipis... cuba pikir naper org arab dulu pakai tebal? bkn lg panas ke? tapi bj kat dlm tu akan serap peluh n jadi penyejuk bdn semula jadi... biasa la puak2 yg rasa seksi nak mampus

Anonymous said... Best Blogger Tips

Memang singapore sangat panas, sebab terletak di garisan Khatulistiwa.

king aloy said... Best Blogger Tips

panas panas

Anonymous said... Best Blogger Tips

attention whore

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahha.. ada koyak baju nya.. :P

mr.fapson said... Best Blogger Tips

ala xnmpk muke....

Ady Prestorika said... Best Blogger Tips

Udah la baju terkoyak, tali bra pon tak kemas.
Orang jakun lagik elok

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak cik mane ntah. bajet hot. bra pun da longgar...

amira pc said... Best Blogger Tips

mcm le body dia baik sgt..admin, gmbr muke awek ni xde ke..
Hantu Kereta Lembah Kiara TTDI. [VIDEO]

Anonymous said... Best Blogger Tips

Singaporean Style

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam-macam singaporean ni...tp ni laaa yang jadi kebanggaan dan ikutan remaja Johor... luaskan kuasamu...
-ninja3

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...