Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 10 October 2012

WTF : Stor Rumah Yang Paling Mengelikan Dan Kotor (8 Gambar)

Stor Rumah Yang Paling Mengelikan Dan Kotor.
Rumah ini telah disewakan kepada orang lain dan kini ianya akan bertukar hak milik sewa tetapi apabila tuan rumah buka stor rumah itu. Dia terkejut kerana betapa kotornya stor ini. Selain itu, rumah itu juga terdapat 5 peti sejuk yang penuh makanan dah kering. Yang paling teruk adalah 5 ekor kucing mati dalam stor itu. 

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

entry hot! kereta yg paling mahal di dunia pada 2012
&
hotdog berbentuk penis di jepun

Crew Fathi said... Best Blogger Tips

Gila lah ini punya rumah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

blog prince of nobb membosankan!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nasib baik kucing je yg redah rumah tu, tak ular. eh ntah2 ade ular sawa bsar.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

gila babi geli siot... tolong cari awek tolong bersihkan

ben xii said... Best Blogger Tips

hidup je aku tengok kucing tu haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu kucing jelmaan! hantu kucing he he

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nih umah Admin... pe da x nak ngaku then tunjuk kat org... hahahahha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...