Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 8 October 2012

WTF : [Video] Cikgu Belasah Budak Autistic Sehingga Koma Di China

Cikgu Belasah Budak Autistic Sehingga Koma Di China.
Memang tak patut dia lakukan begitu walaupun budak tu nakal kan?? yang peliknya, pekerja lain dalam tu pun buat slumber je..Apa-apapun sekarang bukan senang nak jadi seorang cikgu juga...



9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

China...apa ada hal..kes budak kene langgar pun org lalu lalang pun wat tak tau je

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku like komen atas nih

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kurang ajar sangat la tu belasah kanak2, pesakit autistic lak tu. mmg celaka la cikgu tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni kes jd cikgu x ikhlas la ni..kasihan bdk tu..x psl2 koma..Ya Allah, slmtkn lh bdk ni ya Allah..sedih..

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

bagus, lpas ni belasah admin pulak....

Anonymous said... Best Blogger Tips

masalah yg dihadapi bila boobs terlebih besar

Anonymous said... Best Blogger Tips

proton preve R3 yg smart!

Anonymous said... Best Blogger Tips

berita artis: elfira cedera dipijak kuda

sila like page Hiburan dan isu2 semasa.

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

Semuanya Cina..Phuik!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...