Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 11 October 2012

WTF : Dulu Anjing 'Pengemis', Kini Guna Unta 'Pengemis' Di China (4 Gambar)

Dulu Anjing 'Pengemis', Kini Guna Unta 'Pengemis' Di China.
Beggar 'dog' is so yesterday. Zaman itu dah berubah, kini mereka gunakan binatang lain pula iaitu unta. 

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Epic 1st !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Perghh kaya..bela untaaaaa!!! Aku ayam pun xde...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kaya gila ada unta kat negara china, mahal tu nak import dari arab

Anonymous said... Best Blogger Tips

unta sebagai peneman la tuu
entry panas gambar2 aktress hollywood tidak memakai bra di khalayak ramai

Anonymous said... Best Blogger Tips

pukimak dua ekor kat atas aku ni pehal..asyik promote blog

king aloy said... Best Blogger Tips

baik dia gi sembelih unta tue...
leh jual dagingnya...
dpt duit x yah mengemis...
kan lg baik..
hahha

Anonymous said... Best Blogger Tips

King aloy #org cina xsuke makan unta,,deorg suke makan babi pink...giler babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

comel ny unta tu mengemis...
pndai wt muka kesian...
drpd dorg jd kn unta tu pengemis, lebih baik sewa kn unta tu. suh org tunggang satu round, then bayar la... mcm tunggang kuda... at least org xpndang hina...
xpasal2 unta yg cute tu pun hina

Adam Malaysian Idol 2 said... Best Blogger Tips

What The Fuck?

steelkick said... Best Blogger Tips

Unta arab cuma satu bonggol je.... ni mongolia punya unta ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelacur cina terbaek

pencinta agung said... Best Blogger Tips

kenapa nampak unta tu macam kudung je..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...