Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 12 October 2012

Kejam : 2 Kanak-Kanak Dibunuh Menggunakan Tukul Besi (9 Gambar)


2 kanak-kanak, abang (4 tahun) dan adik perempuannya (1 tahun plus) dibunuh dengan menggunakan hammer atau penukul. Pembunuh mengetuk hammer berulang-ulang kali ke kepala mangsa, boleh lihat efek tersebut dalam gambar di bawah. Pembunuh merupakan girlfriend kepada ayah tiri kanak-kanak tersebut. Tiada info mengenai ibu mereka, sorry.

PEMBUNUH!








p/s : Kenapa la ada manusia yang sanggup buat macam ni... ish3... 

Sumber : Here

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial gila. first my ass

It is me Puan Za :) said... Best Blogger Tips

apa motifnya ni? dahsyat nya.. :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kejam.

king aloy said... Best Blogger Tips

tembak ajer manusia bertopengkan syaitan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian..retak tengkorak..gf daddy budak ni patut d rogol ramai ramai ramai ramai ramai...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian giler..:'( apela dosa budak2 tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

SIAAAAAAAAL

sedih.. dah la aku ade anak buah lebih kurang baya gini abang dan adik pmpn.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pergi ketuk anak buah kau pulak. Nanti kau boleh masuk blog ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

skali tgk kesian....tp fikir balik masuk syurga freeeeeeeeee

mr.fapson said... Best Blogger Tips

muka xlawak nk rogol pn xde selera....ketuk balik ngan hammer lagi bagus

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

apsal sial sangat betina kejam tu?

namj said... Best Blogger Tips

pnah ad kat karingeri. klau xsilap.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tp dpt masuk syuurga terus....kite ni yg hidup xtentu masuk syurga...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bestnye baby 2 confirm ahli syurga.......semoga yg membunuh 2 dpt blsan yg setimpal

safa said... Best Blogger Tips

ya Allah sebak sangat tgok gmbr ni,seusia dgn anak laki saya.kenapa manusia kejam sgt.org mcm ni la yg patut dibakar hidup2,semoga anak yg xberdosa tu bahagia dlm syurga firdaus,amiinn..

bujang1974 said... Best Blogger Tips

sial punya betina

Anonymous said... Best Blogger Tips

jahat lebih pada menatang...

alicea diana said... Best Blogger Tips

aduh. . . .truk nye....smpai hati jg dia bt mcm tu..tak smpai hati sy lhat

Anonymous said... Best Blogger Tips

hang babi bukan orang pi neraka la

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...