Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 8 June 2012

WTF : Pembunuhan Buaya Secara Besar-Besaran Di China (3 Gambar)

Pembunuhan Buaya Secara Besar-Besaran Di China.
Seperti yang kita tahu, memang orang China makan apa sahaja termasuk buaya. Ini adalah gambar pembunuhan buaya besar-besaran yang besar kemungkinan dijual sebagai makanan ke restoran.




10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

buat sup sedap ni haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm2 haiwan dorang makan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kejam!

Anonymous said... Best Blogger Tips

cina bodoh makan babi

fuck cina said... Best Blogger Tips

memang bodoh pun cina...cina kiasu kat msia lagi bodoh...lagi2 cina dap

Aldy Shah said... Best Blogger Tips

Mak aih, maknnya kat China nih banyak buaya lah yea

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang bodoh. lagi2 cina mca.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dorg ni patut dihapuskn sblm bnatang 2 pupus.babi pny cina babi.

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa lapalak menatang tu pupus.... diorg ternak buaya tu pastu diorg bunuh buaya tu utk dptkan kulit.... cam ayam gak la, ternak n sembelih pastu makan kat kep-ci or mek-d adooooiiii.... korang ni bru tgk camtu pun dah melatah, kejam lah apa lah.... korang tu je yg pendek akal....

png said... Best Blogger Tips

well done china...ekor buaya memang sedap, betapa baiknya jika malaysia legalize pemburuan buaya..haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...