Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 3 June 2012

Sadis : Kehidupan Mangsa Asid Dari Pakistan Yang #SobSob (10 Gambar)

Kesemua mangsa asid ini adalah disebabkan suami atau lelaki yang tidak berguna kerana menganggap mereka selalu betul. Lelaki ini juga menjadikan gadis-gadis hanya satu kebendaan, bukan manusia. Mereka juga mengharapkan gadis hanya boleh duduk di dalam rumah dan kalau mereka keluar dari rumah, mereka ini adalah 'Pelacur'!!

11 comments:

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

1st sob sob sob T_T

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

dimanakah kaum keluargaku, yuri, beruk gemuk, mom, dan bapok bajingan syaz, jejari kentang, syima, ikan iblis, kedah mai, anon caps lock, anon main main main, yanie oren, maya lisa, harnisa, carbine king dan sifu ku ben xii..maka hilang arah tujuan blog ini...termasuk sepi aku tujuan tiada..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ape la c hell merepek ni.... Sian dorg ni mangsa kekejaman insan brgelar lelaki yg xberperikemanusiaan . .. Senang ke nak dptkn asid tu??

Anonymous said... Best Blogger Tips

standard la sbb ini yang akan berlaku klu ikut ajaran agama islam yg sebenarnya..mmg tak guna.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 21:50..
watch out apa yg ko nk komen..
jgn nk kutuk2 agama plak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Islam x penah ajar simbah2 asid mcmni..jgn ckp ikut sedap je..x baik tuduh agama laen mcm tu kalo ko sendiri x memahaminya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Agama islam adlah agama mulia..jgn salahkn agama kalau ada penganutnya yang berhati binatang mcm ni..agama adalah panduan..kalau dah x ikut panduan, ini lah lahirnya manusia zalim..

jennahashim said... Best Blogger Tips

Islam tak pernah ajar penindasan atau penganiayaan.Jangan lantang sgt menghukum sesuatu yang belum tentu kau pasti! betul ke semua perempuan kat atas ni Islam? kat india kan jantan sume nak tunjuk kuasa mcm bagos,hak perempuan dipertikaikan!yawn lah!zzz

n oliver said... Best Blogger Tips

laki dayus

Anonymous said... Best Blogger Tips

main main main main main main~

Anonymous said... Best Blogger Tips

awt anon x jdi 1st

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...