Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 7 June 2012

WTF : Dua Amoi #PokerFace Kantoi Curi Susu Tepung Di China (8 Gambar)

Dua Amoi #PokerFace Kantoi Curi Susu Tepung Di China.
Seorang gadis yang mencuri dua tin susu tepung dalam masa hanya 6 saat berjaya dirakam oleh sebuah CCTV pusat beli-belah ini. Dua juga membawa dua orang kawan sebagai 'bodyguard'. Apa-apapun, dia memang dah kantoi dan bila kena tangkap mesti alasan dia adalah... saya miskin tak ada duit untuk beli susu.



5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1

blog amilism said... Best Blogger Tips

haha..kantoi..yang ni kantoi lain pulak

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuh, dia siap masuk kat bawah tu, mesti dia punya dah lubang dah bolos, bayangkan betapa "besarnya" kepala tin susu tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hihih

Ady Prestorika said... Best Blogger Tips

aku yg perempuan pon tatau mcm ne dia leh letak kat celah kang2 too, nak kena cuba nih.
=="

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...