Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 3 June 2012

Fail : Pasukan Yang Diminati Gadis Ini Untuk EURO 2012 adalah... (Gambar)

Pasukan Yang Diminati Gadis Ini Untuk EURO 2012 adalah...
Apabila Orang pakar Bola Sepak dan juga pakar Geografi berbicara...


24 comments:

clement said... Best Blogger Tips

.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mane nak CARIK brazil kat euro..

Cik Jah said... Best Blogger Tips

Konon minat bola latu...baek cam aku..x tau..duk diam2 je...cehhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian...

si afro besar said... Best Blogger Tips

dalam fesbuk 'aku harap satu hari nanti bendera malaysia ada dalam jadual euro. -.-

SyAz_AleXandRia said... Best Blogger Tips

Ahahaha..Brazil.???

Anonymous said... Best Blogger Tips

kahkahkakahkah bwahahahaha muahahahahaha wahahahahahaha wawawawawawaw

Anonymous said... Best Blogger Tips

Biar muke tak canti, asal jangan bodoh... Hahaha

Unknown said... Best Blogger Tips

hahahahahahahahaha.....BRAzil tue EURO???...nak terguling dah ni....hahahaha.......Kalau macam tue,Malaysia boleh sertai EURO lah......

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku walau.xtau psl bola Aku akn buat mmg xtau...bkn nyer buat2 pandai mcm pompuan tu....malunyer eeeeee hihihihi

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pun minat brazil...dan aku pun ppuan jgak..tapi aku taklah seconfident itu menyatakan brazil sertai EURO..aduh malu kot!

takpe kak nt kta tgk world cup lagi ea..

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAKU: aq c kaki bangku~~~~~~ da~~~~ mr.fapson!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh tahap babi dh ni..fail geografi la ni..benua eropah ngan amerika pun tak tau...hahahha..lawak sial

Anonymous said... Best Blogger Tips

saye memilih harimau malaya kerana pernah menang piala suzuki. saya yakin harimau malaya bolehhhh duhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

paper utusan la ni.

Mdm Biar Betul said... Best Blogger Tips

adakah wartawan utusan ni pun fail geo @ saje suke2 nk memalukan gadis tersebut???

Anonymous said... Best Blogger Tips

paper mne yg bodo cm pmpuan ni hahaha sial2

shai luv paris said... Best Blogger Tips

heheh,yakin sgt...nk knal la dgn akak tu =p

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha bodo tapi berlagak mcm tau

Haris said... Best Blogger Tips

haha , apa teruk sgt lorh ..
baik sokong KEDAH ke PKNS FC utk euro .
hahahha , confident terbaik .

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAHAHAHA.....
bodohlaa haaaaa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

masyallah.. ape nih yg cuba diperkatakan.. hahahhahahaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha..siap ada muka pompuan tu g

Anonymous said... Best Blogger Tips

alahh bukan pompuan atas ni je . pompuan lain pun sama -,- acah acah tahu je pasal bola . ntah ntah freekick taktau

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...