Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 3 June 2012

OMG : Kekecohan Seluruh Rakyat Egypt Selepas Mubarak Tidak Dihukum Mati (12 Gambar)

Kekecohan Seluruh Rakyat Egypt Selepas Mubarak Bebas Segala Tuduhan.
Beberapa hari yang lepa, bekas presiden Hosni Mubarak dikatakan bakal menjalani hukuman penjara seumur hidup serta mungkin dihukum mati kerana kesalahan yang berat antaranya rasuan membunuh ratusan rakyat sendiri semasa pemerintahannya. Tetapi segalanya berubah selepas malam tadi di mana hukuman mati ke atasnya ditarik balik dan anaknya tiba-tiba bebas ari segala kesalahan. Semua rakyat di Egypt sangat tak puas hati dan lebih dari 10,000 orang berkumpul di Tahrir Square, lebih 10,000 di Alexandria dan lebih 10,000 di Suez untuk memprotes agar Mubarak dijatuhkan hukuman yang setimpal.

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Knp mengapa???

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

dunia oh dunia..

seohyun said... Best Blogger Tips

kite xtau pon psl ni wlopon kite kt mesir... aduyai,tu la..main laptop je kje.. hu3. harap2 mohd mursi bakal jd presiden.. tolong jgn bg syagiq jd presiden.. -mama...nk balik!!!!-

Anonymous said... Best Blogger Tips

ceh dok mesir nama mcm korea...
jadah apa ko ni...

seohyun said... Best Blogger Tips

la...salah ker? dh tu,klu duk india.. kne tukar nme hindu ker??

Anonymous said... Best Blogger Tips

sengal gak anon 22.15 ni...nama orang lain pun nak kena judge ke?tak paham betul aku.

Mdm Biar Betul said... Best Blogger Tips

aku la... klu duk mesir... klu x to pepe bikin malu maaaa..... aku duk malaysia hujan batu ni pun dh tau lameeeeeeeeeeeeeeeee......

Muhammad Haris said... Best Blogger Tips

pelik...kata 12gambar..tapi,tengok-tengok 8 gambar aje....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...