Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 9 June 2012

WTF : Geese's Day, Hari 'Menyeksa' Angsa Di Lekeitio (8 Gambar)

Geese's Day, Hari 'Menyeksa' Angsa Di Lekeitio.
Festival pelik ini dipanggil Antzar Eguna atau Geese's Day diraikan setiap tahun di Utara Sepanyol sekitar Kampung Basque, Lekeitio. Kenapa admin nyatakan menyeksa angsa kerana satu pertandingan akan dilangsung pada hari tersebut. Pertandingan ini memerlukan setiap peserta untuk lompat dari bot dan kemudian bergayut pada tali dengan memegang kepala seekor angsa. Selepas itu, peserta akan dilepaskan ke dalam laut dan peserta yang tahan paling lama pada angsa adalah juara. Jangan risau selepas mendapat aduan orang pertandingan ini menggunakan bangkai angsa tetapi sebelum ini hanya angsa hidup yang digunakan. 


7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh piang

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial kafir ni.. seksa roh angsa 2... mengong!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya allah , kejamnya orang kafir ni . memang patut pun masuk neraka samapi bila-bila . dah lah kafir , zalim pulak tu . memang manusia bodoh . aku benci orang kafir

Anonymous said... Best Blogger Tips

Benci orang kafir? Yang ko guna kemudahan yg org kafir buat apasal plak? Hipokrit!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

apehal org atas ni, sokong kafir plak...haram bagi org beriman menyokong kafir(tupun klu orang atas ni muslimlah kan).. kafir ni musuh allah .. musuh nabi .. musuh orang yang beriman ..1 soalan:yang ko hirup udara tiap2 hari tu, orang kafir ke yang kasi ko!! akai xdak!cer cuba ko jadi binatang ni...ade si kafir bleh kasi nyawa kat ko...!ade ke?

Penenang Jiwa said... Best Blogger Tips

aku sokong ngan anon kat atas ni...slame ni kite hidup,Allah yg bg nyawa..rezeki utk menampung kehidupan kite pon dtgnye dr Allah..so stakat kemudahan cipta kafir tu x yah la nk di banggakan sgt...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kemudahan yg kafir buat tu xkn kekal smpai ke akhirat pn...skali allah ciptakan bencana alam untuk mnguji manusia,semua kemudahan tu akan musnah gak...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...