Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 8 September 2011

Amazing : Bahasa Melayu Diangkat Di Russia (Video)


Kalo korang nak tau, di Russia terdapat sekumpulan manusia yang memartabatkan Bahasa Melayu.. Malahan ada yang telah belajar bahasa Melayu ni lebih dari 50 tahun. Mereka begitu passionate belajar bahasa kita ni dan menyatakan kebanggaan mereka dengan bahasa Melayu.. Korang tengok la sendiri video kat bawah ni.. Ape pendapat korang?? 



p/s : Korang tak rasa malu ke bile org Russia ni sebut Takkan Melayu Hilang Di Dunia?  Sungguh irony sebab orang Melayu sekarang berlumba2 nak jadi orang barat.. 

Sumber: Youtube


5 comments:

pro said... Best Blogger Tips

bahsa ni memang bahasa fracais

Budaya t3lanjang mahasiswa/mahasiswi Korea sehabis konvo

[Video]Kantoi:CCTV rakam gambar polis berseragam berbuat s3ks dalam kereta


[VIDEO]
Demi menjimatkan masa, Wanita berkerjaya ini salin pakaian dalam kereta api

Wismaneeda said... Best Blogger Tips

bangga nyaaa....org kita je yg suka agungkan bahasa luar

Anonymous said... Best Blogger Tips

btol2 tu, cakap sikit2 nak cakap bi, mcm bagos, tp bila exam, hm malas nak cakap paham jelaaaaaaaaaa

bukan photographer said... Best Blogger Tips

rase terharu kot..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org kite skrg sumer nk omputeh!!pemimpin yg ckp nk memartabatkan bhsa melayu..tp,math dan sains dlm bu jgk!!ckp x tarak supa bikin

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...