Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 8 September 2011

WTF : Nenek Besarkan Payudara Untuk Bercinta Remaja 24 tahun [2 Photos NSFW]

Seorang Nenek yang sudah bergelar moyang dalam keluarganya Joan Lloyd telah berjaya membesarkan payudaranya pada usia 65 tahun. Sauminya telah meninggal tahun lepas dan dia nekad menggunakan duit yang dia ada untuk membesarkan payudaranya dari saiz A Cup ke F Cup!!! Joan menyatakan yang dia telah berusaha menjaga suaminya untuk 15 tahun dan akhirnya dia dapat juga membuat sesuatu untuk dirinya. Selepas dia membesarkan payudaranya, dia berjaya dating beberapa lelaki termasuk yang berusia 24 tahun kerana ramai orang tak tahu berapa umur dia. (nampak muda la konon!!)  Dia kini lebih konfiden dan perubahan ini memberi satu hidup yang baru.
Korang nak ke nenek ni??


asiantown

15 comments:

pro said... Best Blogger Tips

aper ke?..

Budaya t3lanjang mahasiswa/mahasiswi Korea sehabis konvo

[Video]Kantoi:CCTV rakam gambar polis berseragam berbuat s3ks dalam kereta


[VIDEO]
Demi menjimatkan masa, Wanita berkerjaya ini salin pakaian dalam kereta api

Anonymous said... Best Blogger Tips

OMG HAaaaaaa.....

khasha story said... Best Blogger Tips

HAAAAaaa???? x juling ka mata org tgk nenek nie?? x nmpk mude pun.. :0

nurel said... Best Blogger Tips

muda lagi nenek aku...

liya alia said... Best Blogger Tips

cis ! tak nampak muda pon. bekedut ja sana sini.

Anonymous said... Best Blogger Tips

baik dia buat skali ngan tegangkaan kulit...baru stress nak tgk

♕ Kyosuke Damon ♕ said... Best Blogger Tips

Victoria Beckham ley ler cthi nenek neh haha minah uh takut tuo katonyo~

Lia Lomi said... Best Blogger Tips

apa yang ku nampak hanyalah rambutnya yang hampir botak sahaja..kihkihkih..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak muntah!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dh nk reput,teringin gak tu...stress la camnih...

Anonymous said... Best Blogger Tips

atas mmg tegang...yg di bwh dh kerepot.....

Ben said... Best Blogger Tips

that nenek is smokin hot! lol.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tapi kalau dah tak de pilihan, apa pun boleh lah!

hazirah kasimon said... Best Blogger Tips

xnk.xnk.xnk.uuuu.jd cucu angkt xper ah.oh nenek, carik la bende lain untuk menghargai diri ada.atoii

Anonymous said... Best Blogger Tips

hamagad...dh alang nk pucuk muda, muka tu bg la muda jugak wat plastic surgery supaya nampak muda sikit..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...