Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 4 September 2011

Hot : Peserta Miss Universe 2011 di lokasi Pengambaran (12 Photos)

Tahun ini Miss Universe 2011 berlangsung di San Paolo Brazil pada 12 September ini. Kesemua peserta dari seluruh dunia telah pun berkumpul di lokasi untuk beberapa pengambaran dan juga persediaan. Ini adalah gambar mereka tengah berseronok di sekitar kolam renang yang merupakan salah satu lokasi pengambaran mereka.

 asiantown

4 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo aku kt sini,, entah bpe kali ntah aku dasss..

Anonymous said... Best Blogger Tips

wahai pncipta blog ini.. sudah sudah la post kan benda benda nie.. bantu la umat islam.. jangan tambahkan dosa lagi ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

terbaik....sukeee

Anonymous said... Best Blogger Tips

kecantikan diorang takkan kekal lama . jadi tak payah nak bangga sgt tunjuk benda alah ni . admin tunjuklah perempuan yang menutup aurat lagi sedap memandang . jangan nak asyik tunjuk pompuan telanjang .

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...