Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 6 September 2011

WTF : Petknode, Hotel 'Neraka' untuk Kucing di Malaysia (15 PHotos)

Apa itu Petknode?

Mungkin ramai sudah mengetahui cerita ini dan ada juga yang belum lagi. Petknode merupakan satu pusat penjagaan haiwan (kucing) yang ditubuhkan di Petaling Jaya untuk menjaga kucing sepanjang cuti Hari Raya yang lepas kerana kebanyakkann orang balik ke kampung masing-masing. Tetapi, semasa semua orang tengah sibuk beraya, orang awam terdengar bunyi ngiauan kucing dari premis tidak beroperasi di Damansara Damai telah membuat mereka memecah masuk ke dalam kawasan Petknode dan apa yang mereka jumpa? Gambar dan Video di bawah ini akan menunjukkan apa yang mereka lakukan kepada lebih daripada 300 ekor kucing. 
kepada yang hantar kucing mereka ke Petknode dan belum ambil kucing anda, sila ke sini untuk kenalpasti kucing anda : Kucing di Petknode

Ini apa yang Petknode janjikan dalam package mereka :

Tapi ini yang kucing ini dapat di Petknode :

Ini mengikut sumber pemilik PETKNODE ni :


thanks
tianchad




12 comments:

Pwincess9 Juhary said... Best Blogger Tips

zalimnya... tu namanya nak cari untung cari haram... kesian kucing2 tu..

noorniey Azman said... Best Blogger Tips

jahat!!!sampai aty mereka wat camtuh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

harammm pny owner kdi...org bg kprcayaan..dier bt smbil lewa je...klu xleh jg ckp xleh jg.. kjer nk bedal duit jee..

azri said... Best Blogger Tips

ni mesti amik job byk2 n then gi blk kg beraya..tu yg terbiar je kucing2 tu..knp la jd manusia bodoh camni??

Anonymous said... Best Blogger Tips

akibat la nti sibodoh ni nti...lg2 kucing ni shbt nabi...penjara je!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak ai smpai kering tu ish,

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau dapat kt saya lah, saya tengking herdik mangkuk ni pastu saman mahal2. Tu pun belum cukup nak bayar apa yang dah diorang buat kat kucing2 ni.. Nauzubillah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

perlu ke buat mcm ni??/ape la dosa2sahabat Rasulullah SAW ni kat korang hah?????jgn sebab nak kaya,dosa diketepikan...Allah Maha Adil..wat goes around will come around..korang tunggulah balasannya,lambat atau cepat je...kalau da rase x mampu sgt lepaskan je la kucing2 tu..at least diorang blh cari mkn sendiri...........otak ade,tp x pakai....Ya Allah,Kau berikanlan balasan kepda hamba2 Mu yg x berhati perut ni...amin!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada gak manusia cm nie..wat biz kerana keuntungan...untung duit tp tambah dosa..cm tak pakai otak...kucing yg tak bersalah jd mangsa...

bumbum said... Best Blogger Tips

kesian kucing tuh...jht nye org ni..xbtanggungjwb lansongg...duwet nk plak..ishh..dush3..

Anonymous said... Best Blogger Tips

walaupun aku takot ngn kucing...tapi bila tgk jd mcm nie..kesiannya lah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

manusia mcm ni elok buat cam kucing tu jer....kurung tak payah kasi makam baru dia tau rasa perasaan kucing tu ......tak pun tembak mati

-billy fecren

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...