Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 4 September 2011

WTF : Anak Ayam Berwarna-warni Dijual di China (6 Photos)

Memang kejam orang kat China ni, anak ayam yang belum menetas telah disuntik supaya anak ayam akan keluar dengan warna yang berbeza. Untuk apa sebenarnya semua ini? Merosakkan habitat kehidupan je. Walaupun cantik tetapi memang tak patut mereka buat sedemikian pada anak ayam ini. Suntikan yang dilakukan pada anak ayam ini membahayakan mereka seperti manusia makan terlalu banyak makanan penuh pewarna.

stomp

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

dulu ade jual kot kat malaysia

pendekarpenyu said... Best Blogger Tips

yeke kat ne

Anonymous said... Best Blogger Tips

dulu mase aku kecik2 pun ade jual gak la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dulu ade beli mase ayam ni ade jual kat malaysia.. bila ayam ni dh besar.. xde pn kale2 tu dah...

Azura said... Best Blogger Tips

mse kecik2 penah tgok kat pasar de jual ayam kaler2 ni.. mcm2 kaler..

L said... Best Blogger Tips

ha ah dulu penah beli masa kecik, skarang tak nampak dah

datin said... Best Blogger Tips

comel:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bab org cina bodoh tu aku setuju la tpi fakta ni tk betul.Masa aku kecik dulu,ade jual kat pasar mlm seringgit sekor..bila da besar kaler da ilang pon..so chill la wei

Irwan Safuan said... Best Blogger Tips

aku siap ade bela sekor . da bsar same je mcm ayam2 biasa

Anonymous said... Best Blogger Tips

zmn dlu2 kt pasr byk jual aym cmni. aku pnh gak bli. bila dh besa aym ni jd wrna putih. awl asl.

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul tu..! dulu ada..bila besar ayam jadi wrna putih kaler hilang..

DOWNLOAD FILEM MISTERI JALAN LAMA (2011)-MEDIAFIRE

DOWNLOAD FILEM HORROR- HOSTEL PART 3 (2011)

Anonymous said... Best Blogger Tips

mane ade die suntik la...
die dye je anak2 ayam tuh...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...