Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 10 September 2011

WTF : Parti Gay Semakin Berleluasa di Kuala Lumpur (7 Photos NSFW)

Tak tahu lokasi sebenar tetapi rasanya memang di Kuala Lumpur. Gambar ini di ambil dari sebuah forum yang popular di Indonesia, rasanya oleh seorang yang juga ikut serta. Apa yang mereka di negara jiran katakan mengenai parti ini "rupa-rupanya mereka (gay) lebih MANTAP daripada mereka di sana". Memang "MANTAP" sangat sampai ada juga pole dance dan macam-macam. Cuba korang fikir apa akan terjadi kalau gejala ini semakin berleluasa? Rasanya macam-macam bangsa pun ada dalam parti ini. :-)) 

sumber : kaskus

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

wtf ??????????????????????????????????

Anonymous said... Best Blogger Tips

badan jer mantap...tapi akal x der......wtf..

pro said... Best Blogger Tips

timpa kepala ler syiling tu gamaknyer..


Besarnya Payudara Baby Ni!

[Video]Beginilah jadinya bila lelaki terlalu percayakan wanita yang seksi dan cantik

[Video]Cara Transform Jaket Jadi Baby Carrier

Anonymous said... Best Blogger Tips

Geli gila doh..mcm mkn muntah babi

sheeda Salleh said... Best Blogger Tips

meman stress giler lah post tok.. susah la pompuan mok kawin mun camtok.. haahaha. sebab x sure laki ya gay ka sik.. adeh3..
sik ku brani..

Achu Dean said... Best Blogger Tips

yg di blurkan perkataan prince hotel wat pe...tunjukn jea la...lgi pon gmbr nea da tersebar dri taun lepas kot...

♕ Kyosuke Damon ♕ said... Best Blogger Tips

Cop "PLU" mst ader before masuk, and Lesbian pn da boley masuk tmpt neh =.=

Anonymous said... Best Blogger Tips

People Like US~~ kt Bukit bintang la ni, kt mne lg... GAY siott!! bodoh punye gay!!

de said... Best Blogger Tips

muthafucka'...

ben xii said... Best Blogger Tips

haha muka rempit . tapi gay rupanya

Anonymous said... Best Blogger Tips

hadoiiii...ramai nyer gay..hamagad...best ker men juboh2?? adussss...aku lak yg stress tgk gay2 ni..stress..stress..stress...!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kemutan jubur menjadi idaman...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...