Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 8 September 2011

Genius : [Video NSFW] Lelaki Memegang Payudara 1000 gadis untuk PM Rusia

thx sTOMP
Sam Nickel telah membuat satu dunia terkejut apabila dia menyentuh payudara 1000 orang gadis yang menyokong PM Vladimir Putin supaya dia dapat menyalurkan "kuasa penyokong" kepadanya dengan hanya satu jabat tangan. Sam menyatakan bukan senang untuk dia mencapai sasaran 1000 orang gadis kerana dia hanya mampu mendapat 1000 orang setelah meminta kebenaran daripada lebih 6000 orang gadis.  
Ini videonya tetapi ingat NSFW :



13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

AKU NAK GAK!!

pro said... Best Blogger Tips

sapa tak nak!

Budaya t3lanjang mahasiswa/mahasiswi Korea sehabis konvo

[Video]Kantoi:CCTV rakam gambar polis berseragam berbuat s3ks dalam kereta


[VIDEO]
Demi menjimatkan masa, Wanita berkerjaya ini salin pakaian dalam kereta api

Anonymous said... Best Blogger Tips

sepanjang idup kowg la..leh ke pgang 1000 bukit tu..pergh...syok gilos..pas pgng tdo tersenyum siot...

Anonymous said... Best Blogger Tips

boleh...pegg je lah bini aku pnya sebnyk 1000 kali..hehe...xdk sapa nk larang...:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau kat malaysia, nak lama kena tuduh dibawah seksyen 377, kerana mencabul bukan mencabut ye, tapi mencabul kehormatan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
kalo yg Islam, jgn buat sbb haram..bkn sbb akta atau ape2 ok..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nape ak tetibe je stim nih =_="

Anonymous said... Best Blogger Tips

x dak sapa2 nak buat ker then salam ngan pemimpin kita hahahaha

puteribonda said... Best Blogger Tips

gilo!!! awek2 yg jd mangse sume cun2 kot... untung la 1000

Anonymous said... Best Blogger Tips

hehe meh kita sama2 poie raba bebird pm kita :P

Anonymous said... Best Blogger Tips

x takut ke dax laki pegng payudara kowang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

untungla.. seluar die harus basah kuyup.. :-D

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcam syurga ..giler cool

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...