Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 7 September 2011

OMG : [Video] Stunt Berani Mati Atas Keretapi Di Mumbai


Video yang bakal korang saksikan di bawah ini ada real dan tidak di edit oleh komputer. Memang hati kering n tak takot mampos la mamat nih.. Stunt berani mati tu.. Aku rase jackie chan pun blom tentu dapat buat macam nih.. Cakap banyak tarak guna, layan je la...


p/s : Amacam?? Ade brani buat kat Komuter?? Haha..


Sumber: Viral 

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

..belom ajal dorang lagi....buat la beribu kali...mati nanti sekali je....tgu masa je tu~

Anonymous said... Best Blogger Tips

erm..bg aku biasa je la walaupn aku x hingin nk buat benda2 x pekdah mcm tu tp rsa2 nya x la xtreme sgt setakat duk tmpo2 tiang spa pn bleh...haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

sbijik mcm monyet...

Kipas Hari Hijau said... Best Blogger Tips

jiwa remaja..

Anonymous said... Best Blogger Tips

jiwa gila...
mamat depan plg gila...haha

pro said... Best Blogger Tips

wah,memang giler doh mamat ni..

Budaya t3lanjang mahasiswa/mahasiswi Korea sehabis konvo

[Video]Kantoi:CCTV rakam gambar polis berseragam berbuat s3ks dalam kereta


[VIDEO]
Demi menjimatkan masa, Wanita berkerjaya ini salin pakaian dalam kereta api

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...