Kongsikan Entri Kami

Tuesday 1 October 2013

Serius : Kesungguhan Lelaki Curang Cuba Memujuk Bekas Isteri Melalui Facebook (3 Gambar)


Bukan mudah untuk seorang lelaki mengakui kecurangannya serta memohon maaf terhadap isteri atau kekasihnya secara terang-terangan. Namun, berbeza dengan Ivan Lewis, yang sanggup melakukan apa sahaja demi mendapatkan semula bekas isterinya, Sonya Gore, 40.


Pasangan yang mendirikan rumah tangga pada bulan Februari 2010 itu berpisah hanya selepas 10 bulan hidup bersama kerana kecurangan Lewis.

Bagi menebus kesilapannya, Lewis sanggup memuat naik fotonya memegang kertas yang bertulis, “Saya menipu isteri saya!!!(dan dia seorang yang hodoh!!!)” ke laman Facebook bagi memenuhi syarat bekas isterinya itu.


Harapannya, wanita itu dapat menerimanya semula sekiranya foto itu mendapat 10,000 ‘like’ dari para pengguna akaun yang lain.


Bagaimanapun, Gore memberitahu bahawa dia yang mendesak Lewis memuat naik foto tersebut kerana mahu bekas suaminya itu berasa malu dengan perbuatannya itu.



“Saya yang memintanya berbuat demikian. Sebelum itu, dia meminta saya untuk mengahwininya semula. Saya katakan kepadanya, jika awak mahu, nyatakan awak pernah curang di Facebook,” ujarnya.

Foto dan status Lewis yang berkaitan dengan masalah rumahtangga pasangan itu mendapat pelbagai komen yang agak positif daripada pengguna laman sosial itu.


Rata-rata mereka menyokongnya, namun Gore masih belum memberikan sebarang reaksi positif terhadap usaha bekas suaminya itu.


Setakat ini, foto itu sudah menerima 14,050 ‘like’ dan dikongsi sekitar 1,142 kali oleh pengguna lain. Namun, ia masih belum memadai untuk memujuk hati bekas isterinya itu untuk kembali kepadanya.


Kasihan, teruskan usaha anda Lewis! Sekeras mana pun hati perempuan, ia akan cair juga jika terus dipujuk.


Sumber : Here

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

jantan dayus!
abah kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Asik memaki je. . Kesian tengok . Mental gamaknya .

Unknown said... Best Blogger Tips

tau pun!

Anonymous said... Best Blogger Tips

TAMBAHKAN STRESS ANDA BERSAMA KAMI...

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau la!

Anonymous said... Best Blogger Tips

datanglah malaysia. ramai gadis melayu menanti :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepwlan bapak mung , awang hitam sape nak bodoh! !!! klau cr7 xpe jugak

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh anong atah ni! mesti mung budok ganung! bab tu mung bengong!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...