Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 2 October 2013

OMG : Apakah Cerita Di Sebalik Lubang Ini? (4 Gambar)


Lubang ini telah meragut banyak nyawa dan yang terbaru ialah seorang penunggang motosikal, Heleno Bernadino 49 tahun telah terkorban. Beliau telah hilang kawalan dan terus terjun ke lubang ini yang sangat bahaya bagi mereka yang jarang melalui kawasan ini.Beliau dikatakan telah tercedera ketika jatuh dan tidak berupaya untuk bangun setelah ditimpa motosikalnya. Beliau mati lemas setelah paras air meningkat.


Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st yess!!!!!!
-abg hensem-

Anonymous said... Best Blogger Tips

perasan hensem muka mcm lahanat sedang meneran berak batu!
abg tongong mcm babi pundex buleh la!

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Kalau kat kampung aku, akan ada yang letak bendera atau apa saja barang yang boleh memberitahu jangan lalu tempat ini. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak puji org kampung sendiri ler tu.... bingai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bndera pun leh bgtau org.... cmform bru pas stim gam

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

fuh ngerri

recent post : Hanya Di Malaysia Versi Instagram Episode 8

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

aq rasa, tmpt tu bpuaka tu yg ramai jatuh tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

lubang apa lg,.ni la parit,.bongok lah,.nk buat entri tu biar lah yg best2 sikit

Anonymous said... Best Blogger Tips

Parit lancau abah ko.... ko ni dh la bodo ntah duk kmpg mane la... tau parit je sb fmly ko berak kt parit

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang suma bangang! tu terowong la! bukan parit!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Terowog mak ko sdap di enjot ktika hujan

Anonymous said... Best Blogger Tips

lubang idung mak kau lagi sedap kasi pancut bikin filem misti ada laku punya mah!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...