Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 2 October 2013

Cute : [Video] Apabila Emma Maembong Datang Gila


Sikap kebudak-budakkan Emma Maembong sudah tentu mencairkan para jejaka single mahupun yg sudah berkahwin di luar sana. Emma Maembong memang mempunyai perangai yang gila-gila dan sempoi. Memang comel. Ayat skema nak mampos.


p/s : Oh..baru perasan ada johan as'ari kat sebelah dia.. 

Sumber : Here

33 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni mesti baru habis kena main oleh j ashaari....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Isk2. Sia2 je lu semayang bro tp wat fitnah. Jgn lupa bertaubat ye bro sblm tido.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tongong anon atas ni! taubat lepas semayang la lahanat! bukan lepas tido!
abah kau ajar agama apa bingai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mksd anon tu tkt tdo trs x sempat jmpe ari esk..sbb ajal maut kje tuhan..pe yg die ckp btol la buat fitnah bdosa..lg2 kalo ko fitnah wanita buat zina..dlm al quran de sebut dosa besar tu..anon kat ats aku ni jge ckit bahasa ko bsk dlm kubur tu slh satu benda yg akn di tye..nikmat pancaindera ko tu ko gne utk pe..utk maki org???dakwah tu tuntutan bro..b'ingat sikit

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mksd anon tu tkt tdo trs x sempat jmpe ari esk..sbb ajal maut kje tuhan..pe yg die ckp btol la buat fitnah bdosa..lg2 kalo ko fitnah wanita buat zina..dlm al quran de sebut dosa besar tu..anon kat ats aku ni jge ckit bahasa ko bsk dlm kubur tu slh satu benda yg akn di tye..nikmat pancaindera ko tu ko gne utk pe..utk maki org???dakwah tu tuntutan bro..b'ingat sikit

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni semua stress x dapat main pepet emma maembong...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 23:15 stress mlm ni abah dia ada x ble nk jimak mak dia

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 23:49! kau la pegi jimak dgn anon 23:15 tu! cam lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 22:49 ko takyah belagak alim la! sebijik mcm bangang aku tgk!
kau pun layan vdo Maembong yg sia2 ni kau pun sama lahahat!
pi mampos la kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sungguhnya pintu taubat selalu terbuka

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ibu anjing dan 4 ekor anaknya yang baru lahir, telah selamat berada
di rumah aku. Aku terpaksa membawa mereka balik kerana majoriti
masyarakat Melayu di Pangsapuri Angsana, USJ 1 Subang Jaya
adalah masyarakat Melayu paling bangsat pernah aku jumpa di
Malaysia. Mereka membiarkan sahaja anak-anak kecil mereka
membaling batu dan kayu pada ibu anjing ini. Mereka kurang
menegur jika anak-anak mereka menyerupai Iblis! Seandainya aku
membiarkan sahaja ibu anjing dan 4 anak-anaknya terus tinggal
disitu, mereka confirm akan mati kerana disakiti oleh anak-anak
Melayu bertaraf celaka! So, aku perlu memindahkan mereka ke
tempat yang lebih selamat
Aku dapat rasakan anak-anak mereka akan membesar sebagai anak-
anak Melayu yang gagal didalam pelajaran. Jika tak percaya apa yang
aku cakap ini, sila nilai post aku dalam tempoh 10 tahun lagi. Anak-
anak kecil itu tadi berjaya mendapat pekerjaan baik atau sebaliknya?
Walaubagaimanap un, masih wujud beberapa masyarakat Melayu
yang menyokong perbuatan aku. Dan mereka salute terhadap apa
yang aku lakukan. Setelah daripada itu, mereka menyatakan hasrat
untuk menyertai AAT dan berjuang bersama-sama aku. Dan
mereka-mereka ini juga telah membantu aku untuk MEMBERI
PENAMPAR KEPADA ANAK-ANAK MELAYU YANG BERPERANGAI
BANGSAT!
Di gambar adalah Nyonya Chong. Dia menawar bantuan kepada aku
untuk calm down ibu anjing. Aku takut ibu anjing ni. Dia tersangat
garang.
Ucapan penghargaan kepada Balai Bomba Subang Jaya. Mohon kita
beri tepukan gemuruh kepada Ketua Operasi Bomba bernama En
Hazinan. Beliau dan anak-anak buahnya membantu aku menangkap
ibu anjing yang sangat agresif. Dalam masa hampir 1 jam, ibu
anjing berjaya dimasukkan ke dalam sangkar
Jika mana-mana pihak yang berhasrat mencabar aku kerana
menempatkan anjing didalam rumah, mohon buat aduan kepada
mana-mana Jabatan Agama. Aku sanggup ke penjara hanya kerana
ingin menyelamat ibu anjing dan 4 anak-anaknya daripada mati
diseksa oleh manusia Iblis —

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko lg lanat tiap2 mlm tgk cd blue.... bwak2 la tobat dh nk mamps pun....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 00:23 mak ko ajak aku jimak.. arghhhh baby

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni karangan bdak skolah mana cm bodo ni.... cm hanjeng kurap di kaki lima
Myalak....... kejam ke mlayu mlysia........ kt ngara cina tgk sdap je mkn anjing......
Ko crita cm bodo la... anjing grng mane ada bdak brani dkat.....ntah2 ko nk tgkap xdpt mcm2 crita la..... dh plan ke nk masak pe hanjeng tu.......hahha.... ko ni bodo dlm rumah ko nk bela apa suke ati ko la..... nk bela bbi ke hanjeng ke..... pling2 leh wat jilat bontot ko.... jimat wang x pyah bli tisu maaaaaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan datang gila, datang bulanlah admin!

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Kalau benar kesian dengan anjing tu. Adukan kepada pihak Majlis Bandaraya. Biarkan mereka tangkap anjing tu. Risau anjing tu pembawa penyakit anjing gila. Nak bela kena ada lessen dan anjing perlu diimunisasikan. Lagi satu, pangsapuri tidak boleh membela binatang walaupun kucing juga burung. Akhir sekali Islam mememang tidak membenarkan kita menyiksa mana-mana binatang termasuk anjing. Memang salah anak-anak tu lah dan ibubapa mereka. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

kayu la korang itu pon nak gaduh.pegi matilah korang lagi baik

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kau g mati dlu la bohjan

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

dah lama tak tengok video dia. haha lawak

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni tergedik2 bkn sempoi...x leh buat bini

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

bgs sempoi, tp utk suami la bkn utk tatapan semua org
#tetibe baik :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau Doktor lahanat komen cam cibai!
gi mampos la kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Klu aku dpt mau lencun pepek dia

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

ap komen cam cibai nye, mulut ko ye mintak kena cabai .
#ak marah btol ni anon 22:43

Anonymous said... Best Blogger Tips

Doktor Betoloiah! ko pi mkn babi lagi kenyang la pundek!

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi lahanat babi lahanat babi lahanat babi lahanat babi lahanat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau onyang kau nenek kau mak kau!
komen cam bangang. sbb tu melesia tak maju dpt rakyat bangang mcm ni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

butuh r ampa xreti mayg duk senyap!!!..fuck u all bitch

Anonymous said... Best Blogger Tips

looks like me, dance like me but it wasn't me!!! just hi-tech cgi with impersonator!!.
-emma-

Anonymous said... Best Blogger Tips

atas ni Emma Watson tu kuat cgi, acting n muka xcantik pn, xmcm emma maembong kita
-this is tanah airku

Anonymous said... Best Blogger Tips

satu wt fitnah..ade yg baek sruh brtaubt...ade yg lg baik nk support mnusie yg trserlah kesetanan tuh...kite ade agama..ade adat..kalo x de pon(beruk) please la act cm mnusie brtamadun...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wey bangang,taubat boleh buat bila-bila...lu tu jahil..bengong punya cibai..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon di atas . maaf la tegur ea,, taubat mmg boley buat pde bila2 msa n igat jugk mati pun bila2 msa..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...