Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 1 October 2013

OMG : Stadium Olimpik Di Beijing Yang Kini Terbiar Kosong (12 Gambar)

Stadium Olimpik Di Beijing Kini Terbiar Kosong.
Baru lima tahun selepas temasya terbesar itu dan stadium yang dibina telah dibiarkan kosong. 

8 comments:

gaban power said... Best Blogger Tips

stadium kosong?buat penempatan la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

rileks la, nanti 70 tahun lagi sampailah giliran China balik, masa tu, meriah balik stadium.
Kalau tiap-tiap tahun buat kat sini, Bangkrupla China.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau diperhatikan, kebanyakan stadium yang dibina semata2 utk olimpik lama kelamaan akan jadi seolah gajah putih. lihat apa ygberlaku di greece. langsung sahaja bankrap.
-ameba

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Yap, macam kat Athens, Greece. Jap lagi China pun akan bangkrap. bila itu berlaku, ekonomi Malaysia pun kena tempias. 2017 nak sekat dah. :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh tul anon atas ni suma tak reti meniaga!
pikiran suma negatif! idea takde.. kira nak ngutuk aja!
patut la Melesia bengkrap dpt rakyat lahanat otak mcm nak mampos!

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam ko la ckp xpkai otak mencarut je pandai

Anonymous said... Best Blogger Tips

TAMBAHKAN STRESS ANDA BERSAMA KAMI....

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

gajah putih. kesian stadium buat mahal2 tapi kosong


recent post : Hanya Di Malaysia Versi Instagram Episode 8

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...