Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 5 October 2013

Seram : [Video] Gelagat Rekrut TLDM Apabila Diganggu "Hantu"


Berikut merupakan video dimana rekrut TLDM menjalani latihan dalam hutan. Mereka telah diganggu oleh anggota-anggota TLDM dengan pelbagai cara. Jom kita tengok bagaimana gelagat sesetengah rekrut apabila diganggu. 

video



22 comments:

jerl said... Best Blogger Tips

Mana ada hantu.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

org bangang mcm kau memang pecaya hantu!
sbb tu bila dah tua kau jadi lahanat! (macam abah kau!)

Anonymous said... Best Blogger Tips

kah ! kah ! kah ! JDT bodoh bangang tongong lahanat nak mampos main bola mcm cibai! dgn kelantan negeri miskin papa kedana pun kena bubuh 6 gol!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudah pastinya dgn doa yg termulia TGNA. Fuck JDT. This kota bharu!! Takbirrrr


-anon tanah merah-

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 00;30 mcm burit perangai,.mung mari klate poksu suruh budak2 klate timbok mung,.mung mari johor poksu hantar fans jdt tibai mung,.ada goyang? ugutan skema budak2 skolah

~anon poksu kocak ~

Anonymous said... Best Blogger Tips

apalah, hantu pun takut! silap-silap ada yang kena cabul gelap-gelap gitu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni kalau bang non kunyit nie,sure mcm sial lari lintang pulang...tali ke mana dia ntah ke mana...muahahahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Iintang pulang.... adakah anda seekor tambi....haha... abah ko kne kejar anjing pun trauma dmam sminggu smpai jmpa pkar scykologi... skit g nk gle.... bang non kunyit dtng mst ati sda pnas....pg brwuduk cmform sjuk jiwa....

ESCnow.com said... Best Blogger Tips

Nak makan Nasi Lemak NEELOFA? Jom tgk Lemak Kampung Santan di www.ESCnow.com

Anonymous said... Best Blogger Tips

nasi lemak emak tak sedap ke? misit nasik lemak emak kau bau lahanat mcm cibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon poksu kocak ialah seekor lahanat mcm babi tonyok!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Psychologist la fucker...eja pon xbtol ape babinye nk komen kat cni..korang sume iq bleh tinggi sket x??

Anonymous said... Best Blogger Tips

sembang kencang, cube kena mcm dorg, ak rasa xcukup tnh korg lari

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau sorang je lari tak cukup tanah mcm babi!
org lain steady aje!
bodoh penakot nak mampos kau ni mcm kimak! bikin malu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuck ur dady ur fce look like piggy... Ni bangnon kunyit la.. Awat iq hang tingy sngtka..pakhang buta hurf bca pun xreti..reti knai nbr je..pasl pak hang kaki ekoq.. Butoh pak hang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh sume bodoh kturunan sial..phuui xreti hormat org..

Anonymous said... Best Blogger Tips

alhamdulillah...beginilah remaja islam berbalas2 komen... syukur... tahniah....
teruskan... :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 08:19! kepala bapak kau cibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bagi aku lah jadik hantu, mesti minah tu menjerik kesedapan. Kasik jimak seround dalam gelap.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni tmpt nk epy2 bkn smpn dlm ati... bhasa kasar bkn kurang ajar.... blog stress untuk org lpas stress.... xperlu nk perli tnjuk baik klu dri tungng tbalik.... jgn msk ni blog x pnh pksa ko jenguk.... apa kau cri dcni psangn hdup nk wat bini atau nk eksen ko insn mulia baik hati.....msng sdh bsar ble pkir jgn skadar nk tnjuk hati mulia kerna apa dtuls hnya reka smata...knapa nk angp ni serius sdngkn ini blog lpas stress untuk suka2 bkn untuk cmpius2.... tln mtang skit jgn skadar bca trus hrdik... klu kau bgus sngt duk rumah bce kitab....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepala bapak kau lahanat!
nak nasihat masuk blog agama la cibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan rekrut tldm la ngek..rekrut rambut botak

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...