Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 5 October 2013

WTF : Bangga Upload Gambar Lepas "Beromen" Di Facebook (Gambar)

Apa nak jadi la dengan budak-budak zaman sekarang. Semakin hari semakin teruk. Memang takde rasa malu langsung sampai upload gambar bersama di atas katil. Ish3... 


Sumber : Here


21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Eh..asal gmbr aku ade kt situ..em..sedap nye..lain kali nk lg eh syg..kite post bnyk2 sket gmbr kite.cpt masuk neraka...in sha Allah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku ni nak bergurau tp x lawak,, dah jtuh hukum kafir.. nk bckp xde ilmu.. eish3 baghal2...

ahmadje said... Best Blogger Tips

gambar aku ni....mana admin dapat....??

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ayah saya
seorang
yang sangat
dihormati
dalam
masyarakat
kerana dia
ahli politik.
Namun,
saya tidak
bangga
dengannya
kerana sikap
ayah yang
tidak sedar
diri.
Ayah menggunakan pengaruh wang untuk berpeleseran dengan
wanita yang jauh lebih muda.
Dulu, sikap ayah tidak begitu malah saya amat bangga
dengannya. Saya melihat ayah seorang lelaki yang mempunyai
karisma. Malangnya semua itu berubah apabila ayah mula
mendaki puncak kejayaan dalam karier politiknya.
Saya benci ayah dan perasaan itu lebih membuak-buak apabila
ayah berkahwin dengan perempuan simpanannya.
Ibu saya kecewa dengan berita perkahwinan ayah lantas
meminda cerai. Saya bencikan ayah kerana pada usia emas
begini seharusnya dia tidak memikirkan keseronokan nafsu
dengan perempuan muda.
Ayah mempunyai banyak harta dan saya lihat ibu tiri sebagai
perempuan mata duitan serta pisau cukur. Ayah menggunakan
pangkat dan gelaran untuk memuaskan nafsu mengahwini
perempuan yang lebih muda.
Saya sangat kasihankan ibu yang menderita kerana ditinggalkan
ayah. Ibu menjaga kami dengan baik selepas perpisahannya.
Ayah juga ada bertanya khabar tapi saya sudah tawar hati
dengannya. Saya merasakan tindakan ayah menceraikan ibu
adalah satu penganiayaan. Ketika mula-mula bergiat dalam politik,
ibu banyak berkorban untuk ayah.
Bapa menyedari perubahan sikap saya namun saya memang
tidak berminat menghubungi ayah. Sering kali saya mengelak jika
bertemu dengannya. Saya juga tidak menjawab panggilan
telefonnya.
Tolonglah saya Dr kerana tidak tahu bagaimana untuk
berhadapan dengan masalah ini.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko dh cmform2 lahanat....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ingat gmbo mak ko ngn jantan mame td....mak ko kan pmpun jalang sb abah ko dayus ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa pekdah kau maki hamun mak bapak org cibai!
pi melancap lagi baik! abah kau kepala babi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pekdahnya nnt automatik kpala abah ko btikar jd babi....ko ni bodo keje mls pt mak bpak ko bnci ko asyik mlncp siang mlm.. kpala but ko pun tgu ari nk mati.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh anon atas aku ni pagi2 mkn taik binatang agaknya sbb tu kepala dia bau cilanat cam kimak dia!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko senang2 je nk menkapirkan org..kalu sembahyang x cukup 5 waktu xyh cakap bnyk oi..sendiri mau ingat la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahaha ore johor ni kompem

-anon tanah merah-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 19:57 adlh seekor hanjeng... budget kimak dia cun... xttau mak dia curang ngn jantsn len sb abah dia jntn dayus...shohhh anjing ni myalsk x kne tmpat tibai ngn batu bru sda alai...

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasalah orang indon memang camtu, beromen lepas tu upload kat face book.

Anonymous said... Best Blogger Tips

teruk

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni org melayu Melesia la bangang! bukan indon !
kenapa lahanat sgt kau ni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tingat pelir banga..ble kemut trasa urat pelir bngla.. Bsh pender i..bangnon kunyit can u help mellisa..
_gadis kota lama

Anonymous said... Best Blogger Tips

Makan taik lebih ko ni..patot cakap mcm loji taik...

Anonymous said... Best Blogger Tips

BODOH ANON 15:37 NIE !! , KAU TIDAK PERGI SEKOLAH KE BARUAHH !! EJA MALAYSIA PON TIDAK BETUL !! (BTW KOMEN2 KAT SINI KALAU X MENCAROT TIDAK BOLEH KE ??)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko suruh atok ko Tolong tak pon pak anjang ko...
Rodok..cipap ko pakai tanduk badak sumbu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

patot la Meleisia tak maju sbb dpt rakyat suka mencarut mcm kimak!
korang suma tak malu ke budak sekolah tgk korang maki hamun mcm kepala bapak lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam muka takut terbuat bini...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...