Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 4 October 2013

OMG : [Video] Kucing Sebut "Go Away" Apabila Dihalau Keluar


Seekor kucing telah mengiau dan seolah-oleh menyebut Go Away setelah dihalau orang tuan rumah. Kucing tersebut dipercayai telah menceroboh rumah terbabit dan mencuri makan di dapur kerana lapar. Apabila tuan rumah menyuruhnya keluar dan menyebut Go Away, kucing tersebut mengajuk percakapan tersebut. Jom kita saksikan..


Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

dupang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Subhanallah

Anonymous said... Best Blogger Tips

bohong je ni! benda ni suma teknik bulih edit la!
mohon jgn bangang sgt! bykkan menonton film CGI mcm Twilight!
jgn asik tgk citer melayu yg smpi bila pun tak kan maju!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anom 21.34
perkara ni boleh berlaku lah,
ko lah bodoh.....
aku dengar crita, bapak ko cium sepender adik perempuan ko
betul ke?
Kui... kui..... kui ... kui.... kui

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini la bangsa yg bangang pecaya bulat2 video omputih yg bangang ni!
sbb tu bangsa kau tak maju smpi kiamat nanti!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Syirik syirik syirik menyesatkan. Xkan berlaku kalau PAS dan TGNA tadbir malaysia

-anon tanah merah-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tgk. Crita blue mak ko di nodai bangla ktika tdo berbogel dpn tv

Anonymous said... Best Blogger Tips

SAPA YG BANGANG SGT SUKA MENCARUT MAK HAMUN MCM KIMAK NI HA?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah lu la... org pendang bodo

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku bukan pendang la lahanat!
tp org pendang memang lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm org xbertamadun..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...