Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 30 September 2013

WTF : Mak Nyah Dikecam Penduduk Kerana Jalani Kehidupan Separuh Bogel (3 Gambar)


MASSACHUSETTS – Seorang maknyah yang melakukan semua aktiviti dalam keadaan separuh bogel semata-mata kerana mahu memperjuangkan kesaksamaan berbogel, telah menerima kecaman penduduk setempat.

Stacey Schnee, 38, bukan sahaja mengayuh basikal separuh bogel dengan mendedah bahagian atas badan, malah dia turut memotong kayu, memandu,  berkebun dan mengadakan barbeque dalam keadaan tersebut. Keadaan ini menyebabkan penduduk setempat membuat laporan polis.

Masalahnya polis pula tidak dapat menahan Schnee  kerana dia menutup puting payu dara dan memakai seluar, justeru Schnee dianggap sebagai tidak berbogel.

Undang-undang di Massachusetts menetapkan berbogel dan separuh bogel adalah haram.
Schnee merupakan anggota kumpulan Topless Equality, iaitu satu kumpulan yang memperjuangkan hak wanita untuk mendedahkan bahagian atas badan di khalayak ramai, sama seperti lelaki.

Dia yang mempunyai dua anak menjalani pembedahan tukar jantina pada bulan Jun 2011 dan pembedahan membesarkan payu dara pada tahun lepas.

Jelasnya, sebelum pembedahan itu, dia terpaksa bergelut dengan identitinya dan mahu membunuh diri kerana hidup sebagai lelaki dan wanita, bukan satu perspektif yang biasa kepada kebanyakan orang.

Keadaan berubah selepas dia menjalani pembedahan tersebut. 


“Saya sering mendedahkan payudara saya dan kadang-kadang berbogel di depan anak-anak saya.

“Bagi mereka, ia bukan sesuatu yang luar biasa dan mereka tidak peduli,’’ katanya.



Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gile ke dia ni??

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau la gila! tak penah tgk pondan bogel?
meh aku bawa pi chowkit! biaq depa rodok dubor kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau la gila, pondan pn layan, perempuan xcukup ke utk puaskn nafsu kau?

Anonymous said... Best Blogger Tips

pompuan tetek kecik, pondan juga besar

Anonymous said... Best Blogger Tips

kegemaran anwar nie... hehehe

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Aku bersyukur menjadi orang Islam. Sesungguhnya Islam mengajar aku menjaga maruah. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

dasar kapiaq....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang lahanat kau ni!
org islam pun ramai jd pondan la babi!
buan kapiaq aja!
abah kau la!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni la yg korang sokong sgt2 tu
Kebebasan gender bla....bla...bla
Berselindung d sebalik nama politik, isu minyak dll
Yg pas lg mcm parti tuttttttt sokong membabi buta
Kalimah pon ko gadai
Lpas tu sound org lain x cukup islam
Pelacur pon ade kat kelantan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau lelaki pakai seluar pendek naik basikal tu berbogel r kiranya? kan dia maknyah... dia tunjuk tetek pon.., apa ada hal... dia lelaki! ahahaha!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

TAMBAHKAN STRESS ANDA BERSAMA KAMI...

Anonymous said... Best Blogger Tips

TAMBAHKAN STETEK ANDA BERSAMA KAMI...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...