Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 12 April 2013

WTF : Belut "Berjalan" Dalam Perut Akibat Tiru Adegan Filem Porno (2 Gambar)


Guangdong: Seorang penagih porno yang menyumbatkan seekor belut ke dalam duburnya terpaksa menjalani pembedahan sepanjang malam selepas binatang itu tersekat. Lelaki dari selatan China itu melakukan perbuatan ganjil itu untuk meniru babak dalam satu filem porno.

Bagaimanapun, lelaki yang belum berkahwin itu terpaksa bergegas ke hospital di wilayah Guangdong dan memberitahu petugas perubatan: “Tolong saya, tolong saya. Belut itu bergerak di dalam tubuh saya.” Pakar bedah akhirnya berjaya mengeluarkan belut lumpur Asia sepanjang satu setengah meter dan berat lebih setengah kilo pada awal pagi semalam selepas menjalankan pembedahan.

“Belut itu hanya cuba mencari jalan keluar. Ia masih hidup ketika kami keluarkannya tetapi mati tidak lama selepas itu.

“Lelaki itu bertindak bodoh dan dia bernasib baik kerana tindakannya itu boleh menyebabkan dia cedera parah. Belut mempunyai gigi kecil tetapi tajam,” kata anggota pasukan perubatan itu.

“Kami tahu apa yang berlaku dan lelaki berusia 39 tahun itu akan disoalsiasat berkait dengan kes kekejaman terhadap haiwan,” kata jurucakap polis.


p/s : Gila! Bangang! 

Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Iye,.mmg gilesss nye....

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAHAHA BUDUH.

Mat Todak said... Best Blogger Tips

ANWAR MUSTI SUKA NI!!!!!!REFORMASHIT!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Mat Todak

Mat Todak tkde otak..ckp guna iman bukan nafsu,shame on you!! Fitnah orang dosa besar..jwb kat akhirat nnti ok ^_^

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mat Todak tkde otak..ckp guna iman bukan nafsu,shame on you!! Fitnah orang dosa besar..jwb kat akhirat nnti ok ^_^

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kolazz boy anjing belaan kjaan main dgn mak sendiri
-anon changlun

Anonymous said... Best Blogger Tips

Forever alone

Anonymous said... Best Blogger Tips

arghhhh! kot yer pn nak cube kena fucked, pakai dildo atau vibrator je la, watpe pakai belut, hidup lak tu! geli aku weiiiii bayangkan bende tu bergerak dlm perut/usus

Anonymous said... Best Blogger Tips

gilew tol.klu i sanggap,i pkai jari jew. -LULU-

jack ham said... Best Blogger Tips

Kalau korg nk salahkn sape?salah najib kan...tuka je kjaan biar pemimpin no1 jd pm iaitu DSAI.selesai sume masalah belut ni.isteri DSAI pn doctor mst bole tlg kes2 cmni.reformasi ini kalilah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Rakyat Malaysia dimomokkan bahawa setiap sesuatu yang salah dan setiap kegiatan maksiat adalah berpunca daripada fitnah UMNO. Walhal tiada satu pon penafian peribadi oleh pemimpon yg terlibat itu sendri tetapi berakhir dengan statement 'saya serah kepada peguam saya'.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kekejaman terhadap haiwan hahahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

UMNO Terus Mara
Untuk Rakyat Malaysia

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau ye pon nk rase,jgn la gune belut..g je jmpe anwar ibrahim!! hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

belut punya hal pun sampai keluar hal politik..haizzz..dunia2...Allah takkan tanya siapa yg korang undi...takde dalam senarai soalan menuju kesyurga...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...