Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 12 April 2013

Cool : "Arezou Island", Pulau Khas Untuk Wanita Di Iran (3 Gambar)


Kesukaran untuk para wanita menjalankan aktiviti di pantai walaupun telah memakai pakaian mandian yang menutup aurat masih lagi menjadi masalah. Oleh itu, bagi mengelakkan sebarang kejadian yang tidak diingini, pemerintah Iran telah mewartakan sebuah pulau yang berdekatan dengan Pulau Kish, Iran sebagai sebuah pulau khusus untuk kaum wanita.

Di pulau berkenaan, kaum wanita bebas menjalankan semua aktiviti seperti aktiviti membeli-belah, menginap di hotel mewah, menyaksikan permandangan taman laut, dan mandi-manda di tepi pantai tanpa kehadiran seorang pun kaum lelaki di pulau berkenaan.

Dipetik dari spiegel.de, pemerintah Iran telah mewartakan Pulau Arezou yang terletak berdekatan dengan Pulau Kish hanya untuk kaum wanita sahaja. Di sana, semua kemudahan lengkap disediakan termasuk pengangkutan, restoran, dan fasiliti-fasiliti lain. Selain itu, segala layanan akan diberikan oleh staf-staf wanita.

Nama 'Arezou' di ambil kerana ia bermaksud 'harapan', di mana pemerintah Iran ingin merealisasikan semua harapan kaum wanita selama ini iaitu menikmati fasiliti lengkap seperti wanita-wanita lain di seluruh dunia.

Uniknya lagi, undang-undang di negara Islam Iran ini membenarkan kaum wanita memakai pakaian renang sepanjang berenang di pantai Pulau Arezou. Selain itu, bagi para pelancong wanita lainnya, mereka perlu memakai pakaian menutup aurat sepenuhnya.


Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st yeehaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cuba bygkan kalau bang non tahu pasal pulau ni

jack ham said... Best Blogger Tips

Kalau DSAI memerintah malaysia mst wujud tmpt cmni utk golongan wanita.reformasi ini kalilahhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kolazz boy babi main dgn anjing dpt anak sakai bukit sebiji mcm dia pakai moto ex5
-anon changlun

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak royi?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dsai dah byk buat silap..berilah dia ruang bertaubat. Bkn memerintah msia...

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu DSAI memerintah akan ada tmpt mcm ni khas utk lelaki dan akan dijuburi oleh beliau...lain kali lah

Anonymous said... Best Blogger Tips

@jack ham rela dan bersungguh2 apabila di juburi oleh DSAI

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahhaha...aku stju

Anonymous said... Best Blogger Tips

Undilah PAS!

Anonymous said... Best Blogger Tips

syurga bagi lesbian iran

Anonymous said... Best Blogger Tips

UMNO Terus Mara
Untuk Rakyat Malaysia

Anonymous said... Best Blogger Tips

pulau tu klau da laki hodoh tersesat kt situ mesti jadi rebutan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...