Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 12 April 2013

Sadis : San Pedro Sula, Bandar Kadar Pembunuhan Tertinggi Di Dunia (15 Gambar)

San Pedro Sula, Bandar Kadar Pembunuhan Tertinggi Di Dunia.
Mungkin kita biasa dengar yang Mexico adalah negara yang sangat bahaya tetapi anda mungkin belum kenal pasal San Pedro Sula di Honduras. Ini adalah bandar paling kurang selamat di dunia. Bandar ini adalah pusat untuk kegiatan pengedaran dadah dan mempunyai kadar pembunuhan tertinggi di dunia dengan seramai 169 orang dibunuh setiap 100,000 orang. Kadar ini melebihi kadar di negara Mexico.  

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

no1 6009

Anonymous said... Best Blogger Tips

mereka semua patutnya disula sahaja

Anonymous said... Best Blogger Tips

ingatkan bandar johanesburg, afrika selatan tu paling bahaya. rupanya san pedro lagi bahaya.
Kalau aku jadi diaorang, dah lama aku blah dari situ, duduk kat negara lain.

jack ham said... Best Blogger Tips

Kompem salah najib.kalau pemimpin kami DSAI yg tadbir negara pasti kuasa dia sampai ke honduras n segala ni pasti xkan jadi.ini kali lah...tukar kjaan woiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kolazz boy anjing pukimak ptt kena bunuh cmni.dasar pencacai kerajaan.kalau nak sula pn bole kolazz boy anjing ni
-anon changlun

kolazz boy said... Best Blogger Tips

Dasar anak kedah x bertamadun...hormat la sikit hari nia jumaat...dasar keturunan keling punya anon...fuck anon MELAYU xsdar diri...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pandai pulak dia sebut ari ni ari jumaat..pas memaki mcm org yahudi tahap firaun..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ham tu maksudnya kaki babi.... jack ham tu jack kaki babi.... jadi pilihlah nama yg molek skit

Anonymous said... Best Blogger Tips

heran apa aku...di palestin takdak sapa nak kesian...haramjadah yahudi zionis

Anonymous said... Best Blogger Tips

ingtkn kat johor je bnyk kes pmbunuhann...fuck johor indon miskin xde tanah bodoh bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

UMNO Terus Mara
Untuk Rakyat Malaysia

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...