Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 13 April 2013

Cute : Persahabatan Diantara Budak Perempuan Dan Kucing Comel (12 Gambar)

Jom tengok gambar-gambar persahabatan diantara seorang budak perempuan dan seekor kucing comel.. Kebanyakan gambar yang diedit yer. hehe.. 


p/s : Cute... 

Sumber : Here

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

comel gler... aku 1st... org putrajaya

Anonymous said... Best Blogger Tips

yeayyy.. aku 1st lagii.. org putrajaya

Anonymous said... Best Blogger Tips

bgs org putrajaya ni w'pon 1st dia xckp org kat bwh bdoh ke ape ke. kawe ore klate....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Last..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 16:02 ko jgn nk ckap dr ko tu ore klate....
ore klate xkn sbut pn bdoh tp kn sbut bodo....

So jgn nk guna nama klntan n sngaja nk bagi org kutuk2 klantan.

Org cam ko ni leh pg mampus la sial....go fuck urself dick

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kolazz boy babi kwn dgn anjing jd la anjing kjaan
-anon changlun

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 02:23 wak lu... lu pehal. kang aku taip loghat klate ko xpaham plak. aku ade guna bahasa kesat ke. truk btul adab ko ni... ko org KL sgt ke...? ke ade kturunan klate gak ko ni. xleh trima knyataan ke ape ko ni. guna la bahasa elok sikit... truk btul...

jack ham said... Best Blogger Tips

Ciri2 kjaan skrg teruk bla dibenarkan kanak2 bkwn dgn kucing.tiada persahabatan dgn kucing kalau DSAI yg kita sanjungi perintah negara ni.zero pcyala ckp aku.tuka kjaan woiii ini kalilahhh reformasi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Rakyat Malaysia dimomokkan bahawa setiap sesuatu yang salah dan setiap kegiatan maksiat adalah berpunca daripada fitnah UMNO. Walhal tiada satu pon penafian peribadi oleh pemimpon yg terlibat itu sendri tetapi berakhir dengan statement 'saya serah kepada peguam saya'.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

UMNO Terus Mara
Untuk Rakyat Malaysia

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

haha,kiut je

Anonymous said... Best Blogger Tips

sesiapa yang tulis tak senonoh kurang ajar?

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak payah nak ketawakan orang atau binatang boleh tak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

comelnya semua haiwan yang ada dekat sini,rasa macam nak.............je?

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang ni jangan nak kutuk kelantan boleh tak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku tak suka fatihah sebab dia gedik??????????????????????GEDIK NAK MAMPUS?????????????????????????????????????????????????????????GEDIK..............GEDIK.......................GEDIK...................????????????????????????????????????/

Anonymous said... Best Blogger Tips

FATIHAH SUKA RAZIN,SEMUA LELAKI DAN DIA LESBIAN??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelik la saya setiap kali baca komen dibawah mane2 gmbr or video...gmbr niy sal kucing k kanak2 tp kenapa sampai nak memaki2 sal politik...jgla kata2 atau tulisan itu...dosa walaupon xckp...xde faedah berperang semata2 sbb taksub dengan pemimpin sendiri... renungkanla sikit...diri sendiri tu... org xckp benda yang xelok kenapa diserang cm tu???

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...